واژگونی خودرو در جاده ساحلی بندر دیر- بوشهر پنج کشته و مصدوم برجای داشت


واژگونی خودرو در جاده ساحلی بندر دیر- بوشهر پنج کشته و مصدوم برجای داشت

بوشهر - ایرنا - مسئول اورژانس 115 شهرستان دیر از توابع استان بوشهر گفت: در پی واژگونی یک خودرو پراید متعلق به مهمانان نوروزی در جاده ساحلی بندر دیر به سمت بوشهر 2 نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

حسین ناظمیان پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت ۱ و ۱۹ دقیقه بامداد روز چهارشنبه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت پراید در محور بردخون به دیر بعد از روستای دمیگز بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدوم به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو با وجود اعزام به بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان و تلاش کادر پزشکی و پرستاری به دلیل شدت صدمات وارد فوت شدند.

ناظمیان‌پور افزود: افراد فوت شده دو نفر خانم با سن ۳۷ و ۲۷ ساله بودند که از ناحیه سر، صورت و گردن دچار آسیب شدید شده بودند.

وی گفت: راننده ۴۰ ساله وانت پراید نیز توسط آمبولانس به بیمارستان امام هادی (ع) دیر منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: دو نفر مصدوم دیگر که کودک ۲ و چهار ساله بودند قبل از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای شخصی به بیمارستان منتقل شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

وی یادآور شد :شهرستان دیر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی است که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان به صورت رایگان است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز