فعال بودن غرفه کودک و نوجوان در حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها


فعال بودن غرفه کودک و نوجوان در حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: به دلیل تعداد بسیار زیاد حضور کودکان و نوجوانان در طول تعطیلات نوروزی در بارگاه نورانی بی بی حکیمه (س)، چندین کلاس برای کودکان در ساعات مختلف روز تشکیل می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: غرفه‌ کودک و نوجوان در طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم مطهر و زائران بقاع متبرکه، چند سالی است که در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به حضور مسافران از اقصی نقاط کشور، این طرح در حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام و خواهر امام رضا علیه السلام مورد استقبال بسیاری از زائران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل تعداد بسیار زیاد حضور کودکان و نوجوانان در طول تعطیلات نوروزی در این بارگاه نورانی، چندین کلاس برای کودکان در ساعات مختلف روز تشکیل می شود.

وی افزود: در این طرح، کلاس‌های روخوانی قرآن کریم، نقاشی، عفاف و حجاب و قصه گویی به کودکان آموزش داده می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدایای مختلفی در غرفه های کودک و نوجوان خیمه های معرفت بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها خواهر امام رضا علیه السلام در قالب طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» و «نقاشی بکش و هدیه بگیر» به کودکان و نوجوانان بازدید کننده از این غرفه اهدا می شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف ارائه خدمات به زائران و مسافران در طول ایام نوروز فعال است.

گفتنی است، بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها خواهر امام رضا علیه السلام در نزدیکی روستایی به همین نام در بخش مرکزی شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و سالانه پذیرای خیل زائران از اقصی نقاط کشور است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس