رییس بنیاد شهید به مقام شامخ شهدای فریمان ادای احترام کرد


رییس بنیاد شهید به مقام شامخ شهدای فریمان ادای احترام کرد

مشهد- ایرنا- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ورود به شهرستان فریمان با حضور در گلزار شهدای این شهر با تقدیم گل به مقام شامخ شهدای فریمان ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، سید امیر حسین قاضی زاده در دومین روز سفر هیات دولت به خراسان رضوی، همچنین به عیادت و دیدار خانواده گرانقدر شهید محمد ابراهیم نیکو خصلت رفت و سپس با حضور در منزل جانباز و آزاده سرافراز محمد رضا جامی خیر آبادی در جریان مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری این شهرستان قرار گرفت.

رییس بنیاد شهید به مقام شامخ شهدای فریمان ادای احترام کرد
سرپرست فرمانداری فریمان در جریان این سفر به خبرنگار ایرنا گفت: آغاز عملیات ساخت طرح مسکن ملی فریمان به تعداد ۹۰۰ واحد، افتتاح کارخانه پیستون سازی ایران خودرو در شهرک صنعتی کاویان و دیدار با نخبگان مردمی شهرستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون رییس جمهور به این شهرستان است.

حمید اکبری جمعیت شهرستان فریمان را حدود ۱۱۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای چهار شهر فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفیدسنگ و ۱۵۶ پارچه آبادی است که ۹۶ روستا در فریمان دارای دهیاری بوده و ۵۵ درصد جمعیت این شهرستان ساکن نقاط شهری هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز هم میهمان مردم شهرستان سرخس بود.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان،آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب