اکران مردمی موقعیت مهدی با حضور هادی حجازی‌فر در مشهد


اکران مردمی موقعیت مهدی با حضور هادی حجازی‌فر در مشهد

اکران مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با حضور هادی حجازی‌فر در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می‌شود.

اکران مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با حضور هادی حجازی‌فر، کارگردان و تعدادی از بازیگران و عوامل این فیلم در روز پنج‌شنبه، ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این اکران مردمی با مراجعه با سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، صندلی خود را رزرو و در ساعت مقرر به سینما مراجعه کنند.

فیلم «موقعیت مهدی» نخستین ساخته هادی حجازی‌فر محسوب می‌شود که ابتدا در قالب مینی‌سریال برای تلویزیون تولید شد و سپس نسخه سینمایی آن در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست برنده پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شده و به عنوان بهترین فیلم جشنواره چهلم معرفی شود.

حجازی‌فر که در سال‌های اخیر با بازی‌اش مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفته و با نویسندگی فیلم‌نامه فیلم آتابای هم خوش درخشیده، پس از درخشش در جشنواره فیلم فجر اینک در اولین تجربه کارگردانی‌اش مورد قضاوت تماشاگران سینماها قرار گرفته و توانسته تاکنون فروش مناسب داشته باشد.

داستان موقعیت مهدی زندگی شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر عاشورا، از زمان ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشکر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ را روایت می‌کند و هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران آن را تشکیل می‌دهند. همچنین نویسندگی این فیلم را ابراهیم امینی و هادی حجازی‌فر بر عهده دارند و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حبیب والی‌نژاد بوده است.

در بخشی از دیالوگ‌های موقعیت مهدی آمده است: خستگیات، قرمزی چشمات، کِی از بین می‌ره قربونت برم؟ کِی اونقدر تو خونه می‌مونی که نخوام تو رو با لباس‌های خیس بدرقه کنم؟

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان