محورهای اصلی چهارمحال و بختیاری با ترافیک همراه شد


محورهای اصلی چهارمحال و بختیاری با ترافیک همراه شد

شهرکرد - ایرنا - رییس‌ پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی محورهای اصلی استان با موج بازگشت گردشگران در سیزدهمین روز از فروردین روبه‌رو شده و ترافیک در این محورها گزارش شده است.

سرهنگ غلامعلی نوربخش عصر شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هم‌اکنون محورهای سامان به شهرکرد به ویژه محدوده پل زمانخان، شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به سورشجان، شهرکرد به بروجن و بروجن به لردگان و سه‌راهی کوشکی به یاسوج با حجم تردد بالا مواجه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی خاصی در محورهای مواصلاتی استان اعمال نشده است، تصریح کرد: به دلیل حجم بالای ترددها در محدوده پل زمانخان سامان، به صورت مقطعی و در بازه‌های زمانی نیم‌ساعته، این محور یک طرفه می‌شود تا بار ترافیکی تخلیه شود.

نوربخش یادآور شد: با وجود افزایش چند برابری ترددها در روز سیزده‌بدر، خوشبختانه تاکنون موردی از تصادف در محورهای استان گزارش نشده است.

وی از گردشگران و مسافران خواست علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در حین رانندگی، زمان برگشت خود را مدیریت کرده و برگشت را به ساعات پایانی روز و تاریکی شب موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری در ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین روز از نوروز پذیرای جمعی از گردشگران و مسافران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟