ثبت 64 بستری و 2 فوتی ناشی از کرونا در فارس


ثبت 64 بستری و 2 فوتی ناشی از کرونا در فارس

آخرین گزارش از وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که طی 24 ساعت گذشته 2 مورد فوت و 64 مورد بستری جدید به دلیل کرونا در این استان ثبت شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

گزارش آماری از آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در فارس نشان می‌دهد که از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح روز سیزده فروردین ۱۴۰۱، دو میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۱۹ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه و به شناسایی ۶۲۱ هزار و ۵۰ بیمار مثبت منجر شده است.

آمار آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که با بستری ۶۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۲۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۴۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

براساس این آمار روزانه، در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۹۹۱ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۱۰ هزار و ۸۰۲ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۹۹۳ هزار و ۹۹۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۷۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۹۳ هزار و ۶۷۹ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۷۴۶ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار جدی / این میوه را هرگز با شکم خالی نخورید