فشار زیادی را تحمل کردیم/ از بازیکنانم راضی هستم 


فشار زیادی را تحمل کردیم/ از بازیکنانم راضی هستم 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: انسجام تیمی بسیار خوبی داریم و با توجه به تلاش بازیکنان و فشاری که از ابتدای فصل بر روی تیم بود، نتایج خیلی خوبی گرفتیم.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم‌های راه‌یافته به پلی‌آف همگی قوی بودند و تیم‌های صعودکننده به نیمه‌نهایی، مسابقات بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. از بین چهار تیمی که در مرحله نیمه نهایی حضور دارند، تیم‌های ذوب‌آهن، شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان در مرحله مقدماتی در یک گروه بودند و تنها شیمیدر قم در گروه مقابل حضور داشت. بازی‌های سختی را در پیش خواهیم داشت و می‌خواهیم حاصل تلاش و زحمات‌مان را در این مسابقات بگیریم.

وی در خصوص بازی‌های آینده تیمش در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نظم آوران سیرجان، افزود: شناخت نسبتاً خوبی از سیرجان داریم و می‌دانیم که بازی‌های دشواری خواهیم داشت. با توجه به هم‌گروه بودن با این تیم دو بازی در مرحله گروهی با سیرجان داشتیم که هر دو بازی بسیار نزدیک بود و زمانی که توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم عملکرد موفقی داشتیم، مسلماً تمرکز و توجه به نقاط ضعف و قوت حریف می‌تواند تعیین‌کننده نتیجه بازی باشد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در ارتباط با افت و خیز تیمش در بازی مقابل کاله گفت: زمانی که تمرکز کمتری داشتیم در حمله و دفاع با مشکل روبرو می‌شدیم و این افت وخیزها ایجاد می‌شد که خوشبختانه توانستیم ریتم‌مان را به‌دست بیاوریم و پیروز شویم.

وی در واکنش به عملکرد خوب بازیکنانش در نبود بازیکن خارجی و فشار مضاعفی که روی تیم بود، خاطر نشان کرد: در اینکه بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و ذوب‌آهن از آنچه که انتظار می‌رفت فراتر بود، شکی نیست. شرایط فعلی نشان می‌دهد که تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشته است. انسجام تیمی بسیار خوبی داریم و از کاری تیمی‌مان راضی هستیم.

کوهیان درباره عدم استفاده از بازیکن خارجی اضافه کرد: همان‌طور که در تمامی لیگ‌های بسکتبال دنیا می‌بینید و مرسوم است، از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند و این موضوع در لیگ ما نیز مرسوم است. بازیکنان خارجی در تمام زمینه‌ها می‌توانند به رشته‌های ورزشی کمک کنند، اما به‌هرجهت شایستگی بازیکنان ذوب‌آهن مثال‌زدنی است و بسیار خوب عمل کردند و نتایج ما تاییدی بر رد یا استفاده نکردن از بازیکن خارجی در لیگ نیست.

وی افزود: تمرینات خود را ادامه می‌دهیم تا برای این مرحله نیز به خوبی آماده شویم. مصدومان زیادی داریم، اما امروز فیزیوتراپ خواهیم داشت تا روند درمانی بازیکنان مصدوم پیگیری شود تا بتوانیم در بازی‌های پیش‌رو از وجود آن‌ها در بازی استفاده کنیم. احتمال دارد آسیب یکی از بازیکنان جدی باشد، اما امیدواریم که بتوانیم از تمام ظرفیت خود در این بازی‌ها استفاده کنیم.

کوهیان در خصوص حمایت باشگاه از تیم گفت: حضور ایرج رخصتی، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن بر سر تمرینات، قوت قلبی برای تیم بود و به نظر می‌رسد با علاقمندی تیم‌های ورزشی را رصد کرده و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند. مدیران و مسئولان باشگاه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر