عامل تیراندازی در نورآباد به دام پلیس افتاد


عامل تیراندازی در نورآباد به دام پلیس افتاد

به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهر نورآباد در استان لرستان پلیس وارد عمل شد و عامل حادثه را دستگیر کرد.

سرهنگ فضل‌الله منصوری فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران این شهرستان به جزئیات حادثه تیراندازی روز گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال تیراندازی در یکی از محلات شهر نورآباد و مجروحیت یک نفر، بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری این فرد هنجارشکن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن عوامل انتظامی به محل، افزود: مأموران کلانتری ۱۱ نورآباد با انجام تحقیقات پلیسی و اشراف اطلاعاتی متهم را در کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری ادامه داد: در جریان این عملیات مأموران پلیس موفق به کشف یک قبضه «کلت کمری برتا» و سه فشنگ مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی عنوان کرده است، بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

سرهنگ منصوری خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: صدآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند