برنامه محوری به جای پروژه محوری، رویکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان در سال 1401


برنامه محوری به جای پروژه محوری، رویکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان در سال 1401

زنجان – ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: برای سال جدید به جای پروژه محوری، برنامه محوری را سرلوحه خود قرار داده ایم و در این راستا به جای پروژه‌ها، روی برنامه‌های توسعه مثل رشد اقتصادی و ارتقای بهره وری متمرکز خواهیم شد.

رامین میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به رویکردهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای سال آینده اشاره کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی این سازمان توجه ویژه به مبحث رشد اقتصادی در سطح کشور، استان و حتی در سطح شهرستان ها است.

وی با بیان اینکه پیش از این، شاخص رشد اقتصادی فقط در سطح استان مورد سنجش قرار می گرفت، اظهار داشت: در مقطع فعلی، روی برش شهرستانی رشد اقتصادی نیز کار می کنیم.

میرزایی به نقش ارتقای بهره وری در اقتصاد اشاره و تصریح کرد: ظرفیت های خالی قابل توجهی در تولید داریم و از طرفی از تکنولوژی روز در تولید نیز باید استفاده کنیم که در این زمینه در استان برای بهبود شرایط برنامه هایی را در دستور داریم.

وی بر لزوم توسعه و سرعت بخشی در تکمیل زیرساخت های استان اشاره کرد و یادآورشد: بر پایه مباحث آمایش استان، توسعه زیرساخت ها در واقع در مسیر تسهیلگری برای رونق تولید و اشتغال است.

میرزایی با بیان اینکه تقویت فعالیت‌های دانش بنیان در استان از اولویت‌ها عمده برای سال آینده است، خاطرنشان کرد: در این راستا از پارک علم و فناوری و استارتاپ ها نیز حمایت های ویژه ای می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه عدالت محوری در توزیع منابع و توجه ویژه به شهرستان های کم برخوردار در حوزه سرمایه گذاری، از رویکرد های عمده در سال آینده خواهد بود، گفت: اجرای دقیق و محاسبه شده پروژه های محرومیت زیادی در استان نیز از برنامه های اصلی سال آینده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا 18 عیار/750، امروز 22 اردیبهشت 1403