پیش‌بینی 150 میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه‌های لرستان


پیش‌بینی 150 میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه‌های لرستان

خرم آباد - ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت‌ و تکمیل مسیرهای چهارخطه‌ استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، احمدرضا دالوند شامگاه دوشنبه در بازدید از محور چهارخطه خرم‌آباد- دلفان با ابراز تاسف و عرض تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده تصادف ۹ فروردین این محور، اظهار کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن اکیپ‌های راه‌سازی در محل فوق مستقر خواهند شد تا نواقص موجود را مرتفع کنند.
وی به گزارش ارائه شده توسط دستگاه‌های متولی و برنامه زمان‌بندی این پروژه اشاره کرد و افزود: پس از تامین قیر مورد نیاز، این پروژه از طریق وزارت راه و شهرسازی، ظرف مدت یک ماه آینده عملیات به‌سازی و نقاط حادثه خیز مسیر رفع خواهند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه این محور بخشی از کریدور غرب کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: چهار خطه کردن مسیر خرم‌آباد- دلفان و سپس به سمت استان کرمانشاه یکی از برنامه‌های دولت بوده که از قبل شروع و تکمیل خواهد شد.
وی ادامه داد: در مصوبات سفر رییس جمهوری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت‌ و تکمیل چهار خطه‌های استان پیش‌بینی شده است.
دالوند بیان کرد: در صورتی‌که این اعتبار تامین شود جاده‌های لرستان چهارخطه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !