نماینده ایلام: تامین اعتبار برای مسیر پرترافیک حوزه جنوب ضروری است


نماینده ایلام: تامین اعتبار برای مسیر پرترافیک حوزه جنوب ضروری است

ایلام - ایرنا - نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اعتبار از محل ماده 56 و تهاتر نفت برای مسیر پرترافیک حوزه جنوب ضرورت دارد و باید به طور ویژه مد نظر باشد.

به گزارش ایرنا بهزاد علیزاده در دیدار با وزیر راه و شهرسازی ضمن بررسی آخرین وضعیت راه های استان خاصه حوزه انتخابیه با اشاره به حوادث پیش آمده و بالا گرفتن آمار تصادفات از کیفیت راه ها و جاده های مواصلاتی ابراز نارضایتی کرد و خواستار چاره اندیشی اساسی در این خصوص شد.

وی بر ضرورت تسریع در پروژه های تونل کبیرکوه و آزاد راه نجف اشرف (پل زال_چیلات) تاکید کرد و گفت: برای واگذاری دو قطعه دیگر از مسیر چهار خطه کردن اندیمشک_دهلران شامل یک قطعه ۲۸ کیلومتری و ۱۸ کیلومتری به قرارگاه خاتم برای اتمام کار اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده حوزه جنوب در این دیدار تامین اعتبار از محل ماده ۵۶ و تهاتر نفت برای مسیر پرترافیک دهلران_مهران، جاده چمسرخ و پروژه های راه اندیمشک به دهلران و مسیر دره شهر_بدره_ایلام خواستار شد.

قاسمی وزیر راه نیز ضمن ابراز تاسف و نگرانی از حوادث پیش آمده و گزارش مطروحه، دستورات مناسبی را در خصوص تامین اعتبار و توجه بیشتر به وضعیت راه های استان صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا