پچ امنیتی آوریل 2022 برای سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد


پچ امنیتی آوریل 2022 برای سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ (https://itresan.com/tag/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/) بار دیگر در زمینه انتشار پچ امنیتی جدید از تمامی رقبای خود پیشی گرفته است. در این میان حتی فهرست تغییرات اعمال شده در پچ امنیتی آوریل سال 2022 نیز منتشر نشده است؛ اما اکنون سامسونگ این به‌روزرسانی را پیش از موعد زمانی مقرر منتشر کرده است. غول کره‌ای به‌طور معمول...

شرکت سامسونگ بار دیگر در زمینه انتشار پچ امنیتی جدید از تمامی رقبای خود پیشی گرفته است. در این میان حتی فهرست تغییرات اعمال شده در پچ امنیتی آوریل سال 2022 نیز منتشر نشده است؛ اما اکنون سامسونگ این به‌روزرسانی را پیش از موعد زمانی مقرر منتشر کرده است. غول کره‌ای به‌طور معمول پچ‌های آپدیت هندست‌های خود را پیش از موعد زمانی مقرر منتشر می‌کند.

پرچم‌داران سری گلکسی S22 نخستین هندست‌هایی بودند که چند روز قبل، آخرین پچ امنیتی اندروید را دریافت کردند. اکنون نیز نوبت به مدل‌های پرچم‌دار سال 2021 سامسونگ یعنی سری گلکسی S21 رسیده است. در حال حاضر انتشار به‌روزرسانی فیرم‌ور جدید همراه با پچ امنیتی آوریل 2022 برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا آغاز شده است. آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای این هندست‌ها شامل فیرم‌ور با شناسه G99xxXXS4CVCG است. اکنون این به‌روزرسانی برای مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S21 5G (با شناسه SM-G99xB) در کشور آلمان منتشر شده است.

کاربران سری گلکسی S21 در بازارهایی که آپدیت جدید برای آنها منتشر شده است؛ می‌توانند برنامه تنظیمات روی هندست خود را باز کرده و با مراجعه به قسمت Software update و لمس دکمه Download and install فرآیند به‌روزرسانی را آغاز نمایند. این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله به مرحله منتشر شده و بی‌تردید طی روزها و هفته‌های آینده تعداد بیش‌تری از کاربران قادر به دریافت آن خواهند بود.

همچنین کاربران اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 می‌توانند آخرین نسخه از فیرم‌ور منتشر شده برای هندست خود را از اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزار رسمی Odin سامسونگ نسبت به فلش کردن دستی آن روی دستگاه اقدام نمایند. با این‌‌حال کاربران بایستی از دانلود سیستم‌عامل، متناسب با مدل دستگاه و منطقه سکونت خود اطمینان حاصل نمایند.

پچ امنیتی آوریل 2022 برای سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا