مرسدس بنز مایباخ S 680 مدل 2023 رونمایی شد


مرسدس بنز مایباخ S 680 مدل 2023 رونمایی شد

مرسدس بنز در اواخر امسال تنها 150 دستگاه از این مدل را در سراسر جهان خواهد ساخت.

زمانی که ویرجیل آبلو، طراح مد نمادین در نوامبر گذشته در گذشت، مرسدس بنز با رونمایی از پروژه "میباخ" از او تقدیر کرد. کانسپت کوپه لوکس آفرود، با همکاری آبلو و مدیر ارشد طراحی مرسدس "گوردن واگنر" طراحی شده بود.

اکنون ساخت یک مرسدس میباخ S۶۸۰ سفارشی شده و ساخت آبلو و واگنر با رنگ آمیزی دو رنگ، به پایان رسیده است. قسمت بالایی این خودرو به رنگ مشکی Obsidian در آمده، در حالی که قسمت پایینی خودرو از جمله چرخ‌های مونوبلوک با رنگ قهوه‌ای پوشیده شده است.

همان طرح دو رنگ در داخل نیز دیده می شود، با چرم ناپاشنی رنگ که با تزئینات مشکی روی درها، کنسول وسط و فرمان برجسته شده است. خودروسازی مرسدس می‌گوید که حتی سیستم اطلاعات و سرگرمی سفارشی‌سازی شده است.

دکمه home دارای رنگ قهوه‌ای مایل به زرد و لوگویی است که نشان‌دهنده نسخه محدود است، همچنین تصاویر نمایه برای صفحه نمایش با لوازم جانبی مد موجود است.

مرسدس بنز مایباخ S 680 مدل 2023 رونمایی شد
مرسدس میباخ S۶۸۰ مدل ۲۰۲۳ ویرجیل آبلو اواخر امسال در ایالات متحده عرضه خواهد شد و تنها ۱۵۰ دستگاه در سراسر جهان تولید خواهد شد.
مشتریان همچنین یک ماکت در مقیاس ۱/۱۸ از ماشین در داخل جعبه چوبی سفارشی پیچیده شده با چرم ناپا قهوه‌ای به همراه روکش مخصوص خودرو با آرم Maybach و Abloh دریافت خواهند کرد.
مرسدس بنز مایباخ S 680 مدل 2023 رونمایی شد
هنوز خبری از قیمت، چه برای این نسخه ویژه و چه برای نسخه استاندارد، میباخ S۶۸۰ با موتور V-۱۲ اعلام نشده است، اما هر دو احتمالاً بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم