2 مرکز خدمات غیرمجاز زیبایی در ارومیه و میاندوآب پلمب شد


2 مرکز خدمات غیرمجاز زیبایی در ارومیه و میاندوآب پلمب شد

ارومیه - ایرنا - 2 مرکز که اقدام به ارائه خدمات غیر مجاز پزشکی و زیبایی و آموزش انجام این امور در ارومیه و میاندوآب می‌کردند، شناسایی و توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی پلمب شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: مرکز آموزش غیرمجاز امور زیبایی در فضای مجازی با بازدید کارشناسان نظارت بر درمان این دانشگاه پلمب شد.

ناصر مسعودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این واحد اقدام به نشر موارد آموزشی مربوط به زیبایی به صورت غیرمجاز در شبکه های مجازی می‌کرد.

وی اضافه کرد: با بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و گزارش‌های مردمی، مشخص شد این فرد با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در ارومیه و انجام تخلفات در شبکه‌های مجازی در خصوص امور زیبایی حتی اعمال جراحی زیبایی، مبادرت به دخالت در کارهای تخصصی پزشکی می‌کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، هرگونه فعالیت درمانی در محیط پزشکی منوط به اخذ مجوزهای لازم توسط افراد واجد شرایط امکان پذیر بوده و بدیهی است استقرار و فعالیت با دستگاه‌های پزشکی بدون اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و نیز با حضور افراد فاقد صلاحیت، غیر قانونی بوده و مصداق ایجاد موسسه غیر مجاز است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، موضوع را به شماره همراه ستاد هدایت دانشگاه به شماره ۰۹۱۴۱۴۱۵۲۲۰ اطلاع رسانی کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب هم گفت: یک واحد غیرمجاز پزشکی که مبادرت به انجام امور پزشکی در حوزه زیبایی و تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی می کرد، توسط کارشناسان نظارت بر درمان این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

شهرام احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه و گزارش‌های مردمی، مشخص شد این افراد با راه‌اندازی مرکز زیبایی غیرمجاز در میاندوآب و انجام تخلفات در شبکه‌های مجازی در خصوص امور زیبایی (تزریق ژل و بوتاکس) مبادرت به دخالت در کارهای تخصصی پزشکی می‌کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، بلافاصله موضوع را به شماره تماس ۴۵۲۶۸۸۴۹ (واحد نظارت بر درمان) اطلاع رسانی کرده و یا به صورت حضوری موضوع را به واحد نظارت بر درمان گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نماینده مجلس خواستار حمایت از کشاورزان باروق شد