دو شرکت بازآفرینی امامزاده حسین(ع) و هادی آباد در قزوین تشکیل شود


دو شرکت بازآفرینی امامزاده حسین(ع) و هادی آباد در قزوین تشکیل شود

قزوین – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: عزم تیم مدیریتی استان برای بازآفرینی شهری جدی است که در این راستا باید دو شرکت بازآفرینی امامزاده حسین(ع) و هادی آباد در استان تشکیل شود.

به گزارش ایرنا، مهدی رجحانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری پایدار استان که با حضور محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری برگزار شد، افزود: باید تفویض کاملی در حوزه بازآفرینی شهری از سوی ستاد ملی به استان صورت گیرد تا بتوان فعالیت های مربوط را به سرعت انجام داد و عقب ماندگی های گذشته را جبران کرد.

وی اضافه کرد: البته نگاه ما این نیست که در اجرای این طرح ها متکی و وابسته به دستگاه های دیگر باشیم بلکه با یک الگوی اقتصادی و ارزش افزا آن را اجرا خواهیم کرد.

رجحانی افزود:ما از ستاد ملی بازآفرینی شهری درخواست داریم سرمایه های استانی صرف خود استان شود چون یک استان قدیمی و فرهنگی هستیم و تخصیص کامل سرمایه های استان به خود آن موجب تسریع در اجرای طرح های بازآفرینی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح امامزاده حسین(ع) شهر قزوین، افزود: ظرفیت زیادی در این محدوده های تاریخی وجود دارد که می توانیم این طرح را بازنگری کنیم.

رجحانی اضافه کرد: سرعت اجرای این طرح خوب نیست و موجب شده سرمایه اجتماعی اعتماد مردم آسیب ببیند که باید برای اصلاح آن اقدام کرد.

وی گفت: کهن شهر قزوین بافت فرسوده زیاد دارد و اگر به آن توجه نکنیم بر حوزه های دیگر از جمله گردشگری تاثیر می گذارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین خاطر نشان ساخت: باید دو شرکت بازآفرینی امامزاده حسین(ع) و هادی آباد در استان تشکیل شود تا سرعت انجام اقدامات و میزان تخصیص اعتبارات به آنها افزایش یابد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیاست های غلط گذشته پزشکان را از بخش دولتی فراری داده است