مراسم ترحیم آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در مسجد سراج الملک


مراسم ترحیم آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در مسجد سراج الملک

مراسم ترحیم آیت‌الله العظمی علوی گرگانی، 17 فروردین ماه در مسجد سراج الملک تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدحسن علوی گرگانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم ترحیم آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی، از مراجع تقلید، چهارشنبه، 17 فروردین ماه از ساعت 11 تا 13 در مسجد سراج الملک (واقع در تهران، خیابان امیرکبیر، نرسیده به میدان امام خمینی رحمت الله علیه) و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، در این مراسم سخنرانی، و هاشمی از ذاکران اهل بیت (ع)، مداحی می کنند.

امام جماعت مسجد سراج الملک افزود: مراسم ترحیم دیگری برای مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی، هجدهم فروردین ماه، پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده و مداحی یدالله بهتاش در مسجد سراج الملک برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جزءخوانی قرآن کریم نیز همه روزه پس از سخنرانی و از حدود ساعت 14 و 20 دقیقه در مسجد سراج الملک برگزار می شود و ثواب آن به روح آیت الله العظمی علوی گرگانی و شهدای جبهه مقاومت تقدیم می شود.

علوی گرگانی در پایان با بیان اینکه مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی سال ها امام جماعت مسجد فاطمیه در گرگان بود، گفت: ایشان همچون سایر مراجع تقلید، تاکید زیادی بر اهمیت مساجد و تقویت این خانه های خدا داشت.

پایان پیام/397

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه به تومان، امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403