آیین جزءخوانی قرآن کریم همراه با تفسیر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم


آیین جزءخوانی قرآن کریم همراه با تفسیر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری آیین جزءخوانی همراه با تفسیر قرآن کریم در ایام ماه رمضان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: براساس یک سنت دیرینه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم، آیین جزءخوانی قرآن کریم در ظهرهای ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این آیین همه روزه همراه با اقامه نماز ظهرو عصر و با حضور گسترده بچه های مسجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شیوه برگزاری این آیین همچون کرسی های تلاوت است، عنوان کرد: حضور قاریان برجسته کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و قاریانی از شهرستان به این مجلس قرآنی جلوه خاصی می بخشد.

گواهیان با اشاره به اینکه در آیین جزءخوانی قرآن کریم در این کانون، تفسیر قرآن نیز در قالب نکات قرآنی انجام می شود، اظهار کرد: این برنامه نیز با سخنرانی حجت الاسلام میمنه از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) مبنی بر اینکه «هر کس در ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل آن است که در ماه های دیگر قرآن را ختم کرده است»، از عموم بچه های مسجد برای حضور پرشور تر در این برنامه قرآنی دعوت کرد.

پایان پیام/691

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟