استکبار جهانی از نام شهید سلیمانی وحشت دارد


استکبار جهانی از نام شهید سلیمانی وحشت دارد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز استکبار جهانی از نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می ترسد و وحشت دارد و از این هراس دارند که این الگوی بزرگ تکثیر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشار به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی "شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر از سردار سلیمانی است"، افزود: جبهه انقلاب در مکتب شهید سلیمانی آموخته است میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم از این رو نباید فضای مجازی و رسانه‌های جدید را تهدید دانست باید از همین فرصت ها استفاده کرد تا جلوی دیکتاتوری رسانه قرار گرفته شود.

وی با تسلیت شهادت ۲تن از روحانیون جهادی زحمتکش حجج االاسلام شهیدان اصلانی و دارایی با زبان روزه و در صحن ملکوتی و نورانی حضرت ثامن الحجج (ع) گفت: دشمنان اسلام بدانند با این حرکت مذبوحانه و خصمانه نمی‌توانند راه انقلاب اسلامی را کند ویا متوقف کنند.

امام جمعه قصرشیرین اظهار داشت: اسلام دین رافت و محبت است و با رفتارها ی خشونت آمیز به شدت مخالفت می کند و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با ایجاد فضاهای اختلاف و تشویش اذهان عمومی نمی توانند بین شعیه و سنی جدایی بیفکنند؛ ما این رفتار غیرانسانی و بدور از انسانیت را محکوم می کنیم و باعاملان آن برخورد قاطع خواهدشد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اهمیت موضوع دانش بنیان کشاورزی اضافه کرد: دانش بنیان شدن کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مصرف ۹۰ درصدی و هدر رفت ۶۷ درصدی آب در کشاورزی در کنار هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری سالانه برای واردات بذر تنها بخشی از مشکلات سنتی ما به شمار می آید.

وی گفت: این امر امنیت غذایی کشور را هم تهدید می کند بخش کشاورزی ما از عرصه دانش بنیان نباید عقب بماند و باید این عقب ماندگی را جبران کنیم، کشاورزی یک علم است که حوزه‌های مختلف از جمله خاک شناسی، گیاه پزشکی را در بر می‌گیرد و خوشبختانه ما در کشورمان توان علمی لازم در همه این حوزه ها را داریم و می‌توانیم کمیت و کیفیت و بهره وری کشاورزی را ارتقا دهیم.

او ادامه داد: باید دستاوردهای علمی و فناوری نوین موجود در کشور به دست کشاورزان برسد تا مورد استفاده قرار دهند و مسوولان باید خود را موظف بدانند مشکلات کشاورزی را به دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارجاع داده تا برای حل آن ها راهکار علمی ارایه شود البته در این راه نیاز هم وجود دارد نیاز اول تامین بودجه مورد نیاز برای انجام تحقیقات علمی اجرای طرح های دانش بنیان و نیاز دوم پرهیز از تعجیل است.

او در ادامه از تلاش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان قصرشیرین در رابطه با تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم قدردانی کرد.

ویی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بازی جدید آمریکا و اقدام برای فرار از توافق عزتمندانه و قوی گفت: در واقع آمریکایی‌ها بازی جدید خود را این گونه راه انداختند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی اظهاراتی اعلام کرده خروج ترامپ از برجام، تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران و ترور سردار سلیمانی نه تنها مانع ایران نشده بلکه موجب توسعه برنامه هسته‌ای آن‌ها و البته بدتر شدن شرایط آمریکا در منطقه شده است.

وی با اشاره به عقب نشینی اجباری آل سعود و آتش‌بس ۲ ماهه در یمن اظهار داشت: حملات مداوم انقلابیون یمن به زیرساخت‌های اقتصادی و نفتی سعودی‌ها باعث شده تا در نهایت آل سعود آتش بست ۲ ماه اعلام کند این آتش‌بس برای انصارالله و یمنی ها بعد از هشت سال یک پیروزی بزرگی است زیرا باعث کاهش محاصره یمن می شود هرچند آل سعود در آتش بس های قبلی پایبند به مفاد آن نبودند امید است این آتش‌بس فرصتی برای کسب دستاوردهای برای عرصه های سیاسی یمن باشد.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه به اهمیت شخصیت زن از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: در حدیث نبوی باید تامل کنیم زن نیکوکار بهتر از هزار مرد ناشایست است یعنی در اسلام انسانیت ارزش دارد و معیار کرامت انسانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه