دشمنان بدانند که ما راهبرد امنیتی کشور را با برجام تنظیم نکرده ایم


دشمنان بدانند که ما راهبرد امنیتی کشور را با برجام تنظیم نکرده ایم

قشم- ایرنا - امام جمعه قشم با بیان اینکه دشمنان بدانند که ما راهبردی امنیتی کشور را با برجام تنظیم نکرده ایم که منتظر ورود و خروج آمریکاییها باشیم، گفت: اساس امنیتی ما عین آرمان جمهوری اسلامی مسئله انقلاب است و حتی مسئله این دولت و آن دولت نیست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته قشم که با حفظ شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، با دعوت مردم به تقوای الهی و دوستی با خدا سفارش کرد و افزود: یکی از افتخارات ما این است که در زمره شیعیان قرار داریم، این وصف و صفت مرتبه کمی نیست و یا بهتر بگوییم بالاترین وصف است. اینکه پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت(سلام الله علیهم اجمعین) در مکتب اسلام بالاترین افتخار است.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم چند جلسه ای را به شرط حیات در باب مذهب شیعه صحبت کنیم، گفت: به نظر می رسد که این بحث یکی راه خوبی برای خودشناسی عقیدتی است.

امام جمعه قشم اضافه کرد: آنطوری که در روایات به آن پرداخته شده است، خصایص بالا و والای برای شیعه ذکر شده است: ارزیابی کنیم خودمان را خیلی از ویژگی هاست که من امروز بنا دارم یکی از ویژگی اجتماعی و یکی از ویژگی شیعه را بیان کنم.

حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه اینقدر بدانید که مقام شیعه آنقدر بالا و دارای ارزش و اهمیت است که امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب(ع) فرمودند: من پیش پیامبر(ص) رفتم و از حسد ورزی مردم نسبت به خودم شکایت کردم، رسول خدا(ص) فرمودند، یا علی، نخستین چهارمین نفری که وارد بهشت می شوند، من هستم و تو علی و حسین و حسین(ع) و پشت سر ما ذریه ما وارد بهشت می شوند و پشت سر ذریه ما شعییان ما از راست و چپ وارد بهشت می شوند. این دور نمایی از مسئله شیعه و فضل شیعیان است.

وی در ادامه توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران حضور آمریکاییها، انگلیس ها و عوامل رژیم جعلی صهینونیستی را در منطقه بر نمی تابد و همه سعی و تلاش ما این است که آنها را از این منطقه بیرون کنیم و حتی اگر لازم بود خلیج فارس را گور آنها قرار دهیم که از این کار هیچ ابایی نداریم.

امام جمعه قشم افزود: حالا این بر نتافتن ما از حضور آنها چه برجامی باشد یا نباشد این ها باید از اینجا بروند.

وی ادامه داد: مگر ما پیش از برجام قاطعانه با متجاوزان انگلیس برخورد نکردیم، مگر ما قبل از برجام پهباد متجاوز آمریکایی را سرنگون نکردیم، آنها این خیال را دارند که با برجام جمهوری اسلامی ایران را کنترل کند، اما راه ما راه حق است و شمای باطل نمی توانید ما را کنترل کنید؛ گاهی یک مقدار حرکت ما را کنُد می کنید اما بیشتر از این نمی توانید ما را متوقف کنید.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا