استاندار چهارمحال و بختیاری:جامعه هنری در جهاد تبیین نقش مهمی برعهده دارند


استاندار چهارمحال و بختیاری:جامعه هنری در جهاد تبیین نقش مهمی برعهده دارند

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این نمایشگاه و فروش آثار هنری گفت: نقش هنرمندان و فعالان هنری در جهاد تبیین مهم است و همه به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه تلاش‌ بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در آیین گشایش نمایشگاه" قاب مهربانی" در شهرکرد با اشاره به فرماش مقام معظم رهبری که بهترین و اثرگذارترین زبان، زبان هنر است، افزود: هنرمندان استان در زمینه‌های مختلف از جمله شعر، داستان و هنرهای تجسمی حرف برای گفتن دارند و کارهای ارزشمندی را نیز انجام داده‌اند.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت هنر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقاومت‌های که مردم در صحنه‌های مختلف به خصوص در دوران دفاع مقدس داشتند، استفاده شود و با تولید محتوا و ساخت فیلم‌های فاخر در زمینه شهدای بزرگوار، این اثرگذاری توسعه یابد.

حیدری با تاکید بر استفاده از جنبه‌های فرهنگی و هنری موثر همچون تاریخ شفاهی برای تولید محتوا گفت: لازم است هنرمندان به بیان نقش مردم استان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بپردازند و همه مردم از قشر هنرمندان انتظار دارند که این نقش‌ها را ماندگار کنند.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی، نمایشگاه و فروش آثار هنرهای‌ تجسمی قاب مهربانی‌، روز شنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان و هنرمندان در شهرکرد گشایش یافت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دستگیری باند کلاهبرداری مربوط به پرونده طلافروشی در شهرکرد