200 هزار بسته معیشتی در قالب جشن رمضان به مددجویان کمیته امداد خوزستان اهدا می شود


200 هزار بسته معیشتی در قالب جشن رمضان به مددجویان کمیته امداد خوزستان اهدا می شود

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: 200 هزار بسته معیشتی در قالب جشن رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان در بین مددجویان این نهاد در استان توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، جمال شیبه روز شنبه در نشست خبری با موضوع جشن رمضان در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب بر انجام رزمایش کمک‌های مومنانه برای کمک به نیازمندان تاکید نمودند، امسال نیز این رزمایش در ماه مبارک رمضان در این نهاد با جشن رمضان شروع شده است.
وی با اشاره به اینکه شعار امسال این رزمایش « اطعام مهدوی ، افطاریه ساده» است افزود: در خوزستان ۱۳۰ هزار خانوار و ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی است که در قالب این طرح هدفگذاری شده تا حداقل یک بسته معیشتی به هر خانواده مددجو اهدا شود.

شیبه با بیان اینکه به خانواده های نیازمندی که زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) نیستند نیز این بسته ها اهدا خواهد شد اظهار داشت: در این رزمایش پخت غذای گرم برای خانواده مددجویان نیز انجام می شود و هدفگذاری شده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین خانواده مددجویان توزیع گردد.

وی با بیان اینکه پارسال یک میلیون پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد بیان کرد: یکسری درگاه ها نیز مشخص شده که کمک های مردمی برای این رزمایش از این درگاه ها تامین شود و مردم می توانند با کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ستاره ۰۶۱مربع و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک های خود را پرداخت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اظهار داشت: مردم همچنین می توانند با مراجعه به سایت امداد و با استفاده از کد کیو آری که مربوط به این اداره کل است کمک های خود را پرداخت کنند .

شیبه افزود: اولین مرحله این رزمایش سه شنبه هفته جاری با تامین و توزیع ۱۲ هزار بسته غذایی انجام می شود و به طور نمادین ۲ هزار بسته غذا در مصلای مهدیه اهواز رونمایی خواهد شد.
این رزمایش در سه تا چهار مرحله برگزار می شود.

در خوزستان ۱۳۰ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟