در یک عملیات پلیسی در هرمزگان 557 کیلوگرم تریاک کشف شد


در یک عملیات پلیسی در هرمزگان 557 کیلوگرم تریاک کشف شد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس و در یک عملیات موفق، 557 کیلو و 154 گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا جعفری شنبه شب در تشریح این خبر به رسانه ها اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بامداد شنبه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی و با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه های سیاهو ، سرزه و قطب آباد ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل واقع در محور روستای سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شدند.

سردار جعفری بیان داشت: پس از تعقیب و مراقبت های لازم ماموران به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که با سرعت بالا در حرکت بود مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد : پس از تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی با توجه به کوهستانی بودن منطقه متهم عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شد که در بازرسی دقیق از داخل خودرو ۵۵۷ کیلو و ۱۵۴ گرم تریاک در بسته های ۱۰ کیلویی کشف شد.

سردار جعفری با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد ، گفت: از شهروندان نیز خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


حال ناخوش مسکن در سیریک/شرکت های نفتی عامل اصلی افزایش قیمت هستند