طوفان یزد به جان آموزش‌های حضوری افتاد


طوفان یزد به جان آموزش‌های حضوری افتاد

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در استان یزد به دلیل پیش‌بینی احتمال وقوع طوفان و ایجاد پدیده گرد و غبار مدارس ابتدایی نوبت دوم شهرستان‌های اردکان، میبد و اشکذر به صورت مجازی اعلام کرد.

به دلیل پیش بینی احتمال وقوع طوفان و ایجاد پدیده گرد و غبار توسط اداره کل هواشناسی استان یزد و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک، دومین کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا به صورت حضوری با ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و دیگر اعضای مرتبط در محل مرکز پایش اداره کل حفاظت محیط زیست یزد تشکیل و تصمیماتی در این باره اتخاذ شد.

برهمین اساس، فقط مدارس ابتدایی نوبت دوم شهرستان های اردکان،میبد و اشکذر به صورت مجازی و بقیه شهرستان و مناطق و مرکز استان در هر دو مقطع ابتدایی و متوسطه به صورت حضوری است.

اعمال محدودیت برای گروه‌های حساس (زنان باردار، کودکان و بیماران تنفسی و قلبی) و اطلاع رسانی توسط معاونت دانشگاه علوم پزشکی یزد، آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادی منطقه در کل استان به صورت عام و شهرستان‌های اردکان، میبد و اشکذر به صورت خاص، اعمال اقدامات محدودکننده از سو فرمانداران با توجه به شرایط دید منطقه و در زمان‌های بحران، از دیگر مصوبات این کارگروه برای امروز یکشنبه خواهد بود.

توصیه شده است با توجه به احتمال بالای قرارگیری شاخص کیفی هوا در وضعیت بالاتر از حد استاندارد برای ساعات عصر امروز یکشنبه مورخ 21 فروردین، همه افراد بخصوص گروه‌های حساس مانند سالخوردگان، کودکان، بیماران تنفسی و قلبی، از تردد و فعالیت های سنگین در فضای باز خودداری کنند.

همچنین اعلام شده است که در صورت پیش‌بینی تداوم وضعیت شرایط اضطرار متعاقبا تصمیمات اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)