معاون استاندار کردستان: جایگاه والدین شهدا مانند شهیدان مقدس است


معاون استاندار کردستان: جایگاه والدین شهدا مانند شهیدان مقدس است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: والدین شهدا، شهید پرور بوده و جایگاهشان مانند شهیدان مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا در سنندج اظهار داشت: کردستان وادی مقدس است، شهید همه هستی خود را برای خدای متعال داده، پس خونش هر جایی ریخته شود آنجا سرزمین مقدس است و مادر این سرزمین مقدس زندگی می کنیم و نفس می‌کشیم.

وی با بیان اینکه ما در مقابل شهدا و خانواده شهدا رسالت و وظیفه سنگینی برعهده داریم، گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از رسالت ما در مقابل این بزرگواران است و یادشهدا تعظیم شعائرالله است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به حضور مادر شهید کاکه جانی در این نشست اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ارزش مادران شهدا را بسیار بالا می‌دادند، مادر و پدر شهید، شهیدپرور بوده و به تعبیری از خود شهید هم چند مرتبه بالاتر هستند.

وی ادامه داد: جایگاه والدین شهدا بسیار مقدس است، اینها پناهگاه هستند ما باید در این کوران فتنه، به این پناهگاه‌های مقدس متوسل شویم.

رمضانی تاکید: در این راستا باید،فرهنگ شهید و شهادت در استان بیشتر تقویت شود،خدمتگذار خانواده شهدا بوده و از این کتاب‌های ارزشمند همانند(راز شب قدرها) تحلیل کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: این نشست‌ها با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در زمینه استفاده از قریحه شاعران و نویسندگان در پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت برگزار می شود.

محمد مخدومی افزود: در این راستا امروز کتاب"راز شب قدر" در استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه ۲ نفر از شاعران در وصف مادران شهدا به قرائت شعر پرداختند و از خانواده شهید جواد کاکه جانی تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری