اطلاعات دارویی| مکمل فارماژلیتان( فارماتون ایرانی) را بیشتر بشناسید


اطلاعات دارویی| مکمل فارماژلیتان( فارماتون ایرانی) را بیشتر بشناسید

کپسول فارماژلیتان یک مکمل غذایی است که دارای منبع ویتامین ها و مواد مغذی است که برای بدن بسیار مفید است.

به گزارش بهداشت نیوز، قرص یا کپسول فارماژلیتان، یک مکمل غذایی است که به تقویت قوای جنسی و جسمی و ذهنی کمک می کند. این مکمل تغذیه ای دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مغذی است که با عصاره جینسینگ تهیه می شود که باعث بهبود بخشیدن به تقویت سیستم ایمنی و سلامتی بدن می شود.

احساس خستگی و کاهش توانایی بدن، از علائم اولیه کمبود ویتامین بدن است، ترکیبات کپسول فارماژلیتان، که از ویتامین های گروه ب، ویتامین دی ، ویتامین C و E ، آهن و زینک و عصاره جینسینگ است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت استخوان، درمان کم خونی فقر آهن و همچنین درمان آکنه و ریزش مو کمک می کند. عصاره جینسینگ نیز با بالا بردن خون رسانی به مغز، می تواند به بهبود فعالیت مغزی، تمرکز و پیشگیری از خستگی کمک می کند.

طریقه مصرف کپسول فارماژلیتان
طریقه مصرف این محصول در کل روزانه به همراه صبحانه یک کپسول همراه با آب کافی است. در هر بسته از کپسول فارماژلیتان 30 عدد کپسول ژلاتینی است که برای مصرف یکماه کافی است و اگر عوارضی رخ داد به دکتر مراجعه کنید.

عوارض مصرف قرص فارماژلیتان
در کل از کپسول فارماژلیتان عارضه ای نشانه داده نمی شود؛ ولی در کل کپسول هایی که دارای مواد معدنی مغذی هستند ممکن است:

بعد از مصرف عوارض خفیفی در سیستم گوارش بروز دهد مانند حالت تهوع، استفراغ، سردرد و در برخی موارد اسهال است.
برای اینکه در این کپسول از جینسینگ استفاده شده ممکن است سطح انرژی بدن را بالا ببرد پس بخاطر همین پیشنهاد می شود قبل از خواب مصرف نشود؛ چون باعث بی خوابی می شود.

قبل از خرید این مکمل های غذایی به برچسب شرکت های تولید کننده مطمئن آن ها دقت کنید. اگر رژیم غذایی پایداری هم دارید حتما باید از این مکمل های تغذیه ای نیاز بدنتان را تامین کنید. برای ورزشکاران این مولتی ویتامین ها اهمیت بالا دارد پس مصرف آنها برای ورزشکاران ضروری است.

منبع: salamdonya

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دارو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان