امور برق قلعه‌گنج: افت ولتاژ در رَمِشک تا قبل از تابستان حل می‌شود


امور برق قلعه‌گنج: افت ولتاژ در رَمِشک تا قبل از تابستان حل می‌شود

کرمان- ایرنا- مدیر امور برق شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان می‌گوید که مشکل افت ولتاژ برق در مرکز شهر رَمِشک و روستاهای اطراف آن تا پیش از فصل تابستان حل می شود.

به گزارش ایرنا بسیاری از روستاهای دهستان رمشک که شمارشان افزون بر ۴۰ مورد اعلام می شود و نیز مرکز شهر رمشک در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان با مشکل افت ولتاژ برق مواجه هستند که در فصل گرم سال کولر گازی آنها جوابگوی گرمای هوا نیست یا لوازم برقی ساکنان به علت افت ولتاژ برق دچار آسیب می شود.

اما مسئولان شرکت توزیع برق می گویند که با اتمام عملیات اجرایی ۲ پروژه که در دست احداث قرار دارند این مشکل تا پیش از شروع تابستان حل خواهد شد.

سید یحیی هادی‌زاده مدیر امور برق قلعه گنج در همین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرستان در حوزه برق بیشترین پراکندگی را در استان کرمان دارد.

به گفته وی اینک در حوزه برق شهرستان قلعه گنج ۲ پروژه برق رسانی به روستای جهلدر در زیردامنه کوه های مارز و خط برق کتیج به شهر رمشک در دست احداث وجود دارد که با بهره برداری آنها مشکلات برق بسیاری از روستاهای حوزه رمشک رفع خواهد شد.

هادی زاده افزود: پروژه خط برق کتیج_رمشک به طول ۲۶ کیلومتر با اعتبار یکصد میلیارد ریال (۱۰ میلیارد تومان) در حال احداث است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود تا اوایل اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

به گفته وی با بهره برداری از خط برق فوق توزیع کتیج _رمشک مشکل افت ولتاژ و نوسانات برق بیش از ۴۰ روستا در حاشیه رمشک و مشترکان مرکز شهر رمشک در تابستان پیش رو مرتفع خواهد شد.

هادی زاده افزود: شهرستان قلعه گنج در کل افزون بر ۳۰ هزار اشتراک برق دارد که بیش از ۲۵ هزار مورد آن خانگی هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص دختر زیبای احمد ایراندوست ترکاند ! / غول برره با دخترش چه رقصی می کند !