تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز با جدیت دنبال می شود


تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز با جدیت دنبال می شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: اکنون با تلاش شبانه روزی برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان اقدام خواهیم کرد تا بخش قابل توجهی از مشکلات مردم حل شود.

«مجتبی عبداللهی» روز سه شنبه در حاشیه دیدار با شماری از البرزنشینان با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای حل مشکلات زیرساختی استان البرز، افزود: بخش بزرگی از مشکلات و موانع ناشی از ضعف در سرانه های مختلف استان است از این رو درصدد هستیم که با برنامه ریزی دقیق در جهت حل این موضوع اقدام کنیم.
وی ادامه داد: بر این اساس در سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان البرز با ارائه گزارشی دقیق از نیازها و مطالبات استان، توفیق یافتیم که مصوبات و موافقت های ارزشمندی را کسب کنیم.
عبداللهی گفت: از تمام دستگاه های اجرایی استان نیز انتظار می رود ضمن برگزاری منظم دیدارهای مردمی، نسبت به پیگیری مصوبات حوزه مربوطه اقدام کنند.
استاندار البرز بیان داشت: این دیدارها هر هفته سه شنبه در استانداری البرز برگزار می شود و مردم شریف استان می توانند در تماس با شماره ۱۱۱ ثبت نام کنند.
وی افزود: شهرداری های استان البرز نیز باید در راستای برگزاری دیدارهای مردمی و حضور در بطن جامعه کوشا تر باشند چراکه مشکلات و مطالبات مردم در این بخش فراوان است.

استاندار البرز در ملاقات مردمی این هفته خود با ۵۰ تن از شهروندان دیدار چهره به چهره داشت.

رئیس جمهور وهیات دولت ۱۸ فروردین ماه جاری میهمان مردم استان البرز بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!