کیوانی هیولا، یک رولزرویس کالینان کاملاً دگرگون شده!
شاید دنیاهای موازی ناشناختهای وجود داشته باشند اما در هر صورت رولزرویس کالینان یک شاسیبلند خاص در هر دنیایی خواهد بود. اگر به هر دلیلی فکر میکنید این خودرو به اندازه کافی لوکس نیست اجازه دهید شما را با کیوانی هیولا آشنا کنیم. نیازی به گفتن نیست که کیوانی یک کمپانی نسبتا شناخته شده برای … The post کیوانی هیولا، یک رولزرویس کالینان کاملاً...
شاید دنیاهای موازی ناشناختهای وجود داشته باشند اما در هر صورت رولزرویس کالینان یک شاسیبلند خاص در هر دنیایی خواهد بود. اگر به هر دلیلی فکر میکنید این خودرو به اندازه کافی لوکس نیست اجازه دهید شما را با کیوانی هیولا آشنا کنیم. نیازی به گفتن نیست که کیوانی یک کمپانی نسبتا شناخته شده برای ماست و محصول جدیدش با نام هیولا نیز بیش از پیش جالب به نظر میرسد.
آنچه در نگاه اول جلبتوجه میکند رینگهای ۲۴ اینچی قرار گرفته در زیر خودرو هستند که با قوس چرخ های فربه کالینان هماهنگی جالبی دارند. نمای جلوی خودرو نیز با کاپوت پف کرده و سپر متمایز جلبتوجه میکند. با نگاهی به بخش جانبی میتوانید شاهد نصب رکابهای جدید، آینهبغلهای متفاوت و ورودیهای هوای غیرواقعی شوید.
بخش عقب خودرو بحثبرانگیزتر است چراکه کیوانی هیولا از چهار خروجی اگزوز به همراه یک دیفیوزر بزرگ استفاده میکند. یک اسپویلر قابلتوجه نیز روی سقف نصب شده است که بر ماهیت تیون شده این شاسیبلند تأکید میکند. عناصر نارنجی رنگ نیز باعث ایجاد تضاد بصری شدهاند. به این موارد باید تریم فیبر کربن مشهود را نیز اضافه کنیم.
پیشرانه ۱۲ سیلندر کالینان نیز برای هماهنگی با ظاهرش ارتقا یافته است و قدرت و گشتاور ۷۳۰ اسب بخاری و ۱۱۲۰ نیوتون متری تولید میکند. گشتاور خودرو از همان دورهای ابتدایی در دسترس است و بنابراین راننده کار سختی برای شتاب گیری نخواهد داشت.
محصولات رولزرویس از نظر شخصیسازی کابین جزو بهترینهای دنیا هستند اما این امر باعث نشده است کیوانی تریم های جدیدی را برای هیولا در نظر نگیرد. در بخش داخلی کالینان از فیبر کربن، پدالهای آلومینیومی، پوشش چرم نارنجی و… استفاده میکند. در کل این خودرو یکی از تیون های خاص کالینان است و میتوان آن را به اندازه پروژههای منصوری متمایز دانست.