خطری از بیخ گوش صابر کاظمی گذشت(عکس)


خطری از بیخ گوش صابر کاظمی گذشت(عکس)

پشت خط زن ایرانی تیم والیبال العربی قطر با وجود مصدومیت در بازی قبلی می‌تواند در بازی امشب برای تیمش به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی که بعد از حضور در لیگ برتر ایران و حذف شهرداری ارومیه به تیم العربی قطر پیوسته بود، در بازی نخست امیرکاپ قطر و در حالی که 14 امتیاز برای تیمش تا ست سوم کسب کرده بود، در هنگام فرود بعد از زدن اسپک دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد.
بیرون رفتن این ستاره ایرانی به صورت لنگان لنگان از زمین نگرانی را نه تنها برای کادرفنی العربی بلکه برای کادرفنی تیم ملی ایران به وجود آورد. در حالی که چند بازیکن کلیدی تیم ملی این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند، مصدومیت طولانی مدت کاظمی می توانست یک خبر شوک آور برای ایران باشد.
با این حال در آستانه بازی دوم مرحله نیمه نهایی امیرکاپ قطر میان العربی و الاهلی، باشگاه العربی با انتشار یک استوری از صابر کاظمی در تمرینات اعلام کرد که پاسور ایرانی تیمش مشکلی برای حضور در این مسابقه ندارد.
این بازی حساس ساعت 23 امشب برگزار می شود و در تیم الاهلی آلکسی اسپریدینوف ملی پوش سابق روسیه و تیم زنیت که زمانی برای سعید معروف و تیم ملی ایران کری خوانی کرده بود، به عنوان بازیکن و سیچلو دستیار سابق ولاسکو در تیم ملی ایران به عنوان سرمربی حضور دارند.

خطری از بیخ گوش صابر کاظمی گذشت(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه