تصادف در کرمان 5 کشته بر جا گذاشت


تصادف در کرمان 5 کشته بر جا گذاشت

کرمان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از برخورد پژو 405 با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان، مصدومیت یک نفر و کشته شدن پنج نفر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

سید محمد صابری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت هشت و ۲۰ دقیقه صبح امروز گزارش برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ محور بردسیر به سیرجان با گاردریل گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اظهار داشت: در این حادثه یک نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شد و پنج نفر نیز جان باختند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان با اشاره به اینکه چهار نفر از سرنشینان این خودرو در صحنه تصادف و یک نفر نیز در بیماراستان جان خود را از دست دادند تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان قائم (عج) بردسیر منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۲ زن تقریبا ۳۵ ساله، یک مرد ۴۴ ساله و پسر بچه پنج ساله در صحنه حادثه و یک پسر بچه ۱۰ ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی گفت: تنها مصدوم حادثه برخورد پژو با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان یک دختر بچه ۱۲ ساله است که حال عمومی وی مساعد نیست.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها