امام جمعه قشم: ترس دشمن مهمترین دلیل اقتدار ارتش ایران است


امام جمعه قشم: ترس دشمن مهمترین دلیل اقتدار ارتش ایران است

قشم - ایرنا - امام جمعه قشم گفت: امروز توانایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که دشمن به اقتدار بین المللی کشورمان اعتراف کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌ های نمازجمعه این هفته قشم با تبریک فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان، افزود: ارتش جمهوری اسلامی برخلاف ارتش قبل از انقلاب و دیگر ارتش‌های جهان، یک عمل صالح و یک کلمه طیبه است.

وی ادامه داد: امام راحل به آینده ارتش بسیار خوشبین بود و شهیدانی همچون امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، امیر سپهبد شهید محمد ولی قرنی و مانند آن‌ها نوید ارتش حزب اللهی را می‌دهند.

امام جمعه قشم شهدای ارتش سرافراز و قهرمان جمهوری اسلامی ایران را آبروی نظام دانست و تصریح کرد: به موهبت انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی دارای ساختاری بومی و ملی است و به هیچ کشور دیگری وابستگی ندارد، بلکه تکیه بر جوانان سلحشور، افسران و امیرانی دارد که در مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب رشد یافتند.

حجت الاسلام حاجبی در ادامه با اشاره به هفته بنیاد مسکن افزود: در جزیره قشم با همه پیشرفت‌ها در حوزه مسکن جوانان و به ویژه در روستاها باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی توضیح داد: شورای شهرستان و بنیاد مسکن مشکل را حل کنند و زمین را از متولیان آن، چه منطقه آزاد قشم و چه منابع طبیعی، به جوانان اختصاص دهند و با تسهیلات ارزان امکان خانه‌دار شدن آنان را فراهم کنند.

امام جمعه قشم اظهار داشت: روستای تولا با حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت مشکلات مختلفی در حوزه بهداشت، ورزش، ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر قانونی دارد که مسوولان مربوط باید به این امر ورود کنند.

وی اضافه کرد: گشت اراضی نباید به حالت صوری رفتار کند و با قاطعیت از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: از دادستان شهرستان قشم تقاضا داریم در این مساله ورود کند و یک واحد انتظامی نیز در این روستا دایر شود.

وس گفت: روستای تولا نماد ناکارآمدی برخی افراد و ساختارها در گذشته است و رفع مشکلات آن همت جمعی می‌طلبد.

امام جمعه قشم افزود: اگرشرکت‌های مستقر در روستای تولا به مسوولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهد، این روستا آباد می‌شود.

وی اعلام کرد: راه حل تمام مشکلات جزیره از جمله آب آشامیدنی، عمران روستای تولا، ساخت پل خلیج فارس، جاده لافت- درگهان، مشکل آسیب‌های اجتماعی در گرو همین همت جمعی است.

حجت الاسلام حاجبی تصریح کرد: اطمینان می‌دهم که اگر مسایل حل نشود و اراده‌ای برای حل مشکلات در بین مسوولان شکل نگیرد، در همین تریبون نام مسوول کم کار را اعلام و وی را در شهرستان رسوا خواهم کرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگن ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند