تکمیل سدهای در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی در اولویت مسئولین قرار گیرد


تکمیل سدهای در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی در اولویت مسئولین قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تکمیل سدهای در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: امروز کمبود آب در سطح کشور یک چالش جدی است، اما باید با مدیریت صحیح آن را اداره کرد.

وی افزود: لرستان کانون رودخانه‌های دائمی، فصلی و آبشارهاست و نگاه تک‌بعدی به آب استان نباید وجود داشته باشد.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: تسریع در روش‌های آبیاری قطره‌ای، اعمال مدیریت صحیح آب در کشور و لرستان، تکمیل سدهای در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: از مسئولین مربوطه می‌خواهیم که از ورود کشاورزان غیربومی به استان جلوگیری کرده تا کاشت محصولات آبدوست گرفته شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به فعالیت ستاد تنظیم بازار گفت: متأسفانه عدم تنظیم بازار باعث شده مردم آزرده شوند، کنترل قیمت اقلام موردنیاز مردم در بخش‌های خوراکی و غیرخوراکی، بهداشتی، خدماتی، ساختمانی و سایر اقلام مردم را نگران کرده است.

حجت‌الاسلامئشاهرخی تأکید کرد: تنظیم بازار باید با کار جهادی و برخورد با گران‌فروشی عملی شود و در اولویت کار دولت قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه ولادت امام حسن مجتبی ع را تبریک گفت و یادآور شد: دوران ده سال امامت امام حسن مجتبی (ع) یک دوران پرفراز نشیب از لحاظ اختلاف بود و معاویه از همه راه‌های ممکن جهت سخت‌گیری استفاده می‌کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است، برای بازنگری و ازاین‌رو باید در این ماه کمک به دیگران و نیازمندان، صله ارحام و غیره در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌ شاهرخی در ادامه از همکاری ارتش، سپاه پاسداران، سازمان آتش‌نشانی، شهرداری ناحیه ۲ که جهت آماده کردن مصلای جدید خرم‌آباد اقداماتی انجام داده‌اند تشکر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !