آغاز ساخت 50 زمین چمن مصنوعی در مدارس البرز


آغاز ساخت 50 زمین چمن مصنوعی در مدارس البرز

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با اجرای طرح  نهضت ملی ایجاد 50 زمین ورزشی در مدارس استان البرز تحت عنوان طرح شهید سردار سلیمانی، نقش موثری در افزایش سرانه‌های ورزشی دانش آموزی خواهیم داشت.

علی حجر گشت در گفت و گو با ایسنا گفت: تعطیلی مدارس و باشگاه‌های ورزشی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا باعث شد تا دانش آموزان ضمن خانه نشینی تحرک کمتری نسبت به فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی داشته باشند .

وی افزود: به همین منظور بر اساس اخرین آمار در سال گذشته بسیاری از دانش آموزان با اضافه وزن رو به رو شدند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: بر همین اساس آموزش و پرورش همزمان با حضور دانش آموزان در مدارس برنامه‌های ویژه‌ای برای سلامت دانش آموزان در نظر گرفت.

این مسئول بیان کرد: در حوزه ورزش در آموزش و پرورش با کمبود شدید فضای ورزشی مواجه هستیم به طوری که سرانه ورزشی استان البرز در رتبه آخر کشوری قرار دارد .

وی بیان کرد: سلامت روحی و جسمی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو اجرای طرح ایجاد ۵۰ زمین چمن ورزشی در مدارس البرز در مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت .

حجر گشت افزود: برای افزایش سرانه‌های ورزشی دانش آموزی در استان البرز نیاز به مشارکت و همراهی خیران، شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها داریم تا با تحقق این امر گام موثری در جهت جبران کمبود سرانه های ورزشی در مدارس برداشته شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: با توجه به جمعیت دانش آموزی حال حاضر استان البرز با کمبود سرانه ورزشی در مدارس استان رو به رو هستیم که امیدواریم با اجرای این طرح کم گام موثری در افزایش سرانه‌های ورزشی مدارس استان برداریم .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید