ویترین سنندج باید متناسب با شأن مردم باشد


ویترین سنندج باید متناسب با شأن مردم باشد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با تأکید براینکه هویت مستقل فرمانداری سنندج باید بازسازی شود گفت: ویترین سنندج باید مناسب و در شأن مردم باشد.

مهدی رمضانی، امروز شنبه(۲۷ فروردین ماه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سنندج، با بیان اینکه تعریف مدیریت در حکومت اسلامی با سایر حکومت ها متفاوت است اظهار کرد: وظیفه تام و نهایی حکومت اسلامی، تامین سعادت اخروی و دنیوی مردم است.

وی افزود: مسئولی که در جامعه اسلامی نتواند احقاق حقوق کند، به مردم و خون مطهر شهدا خیانت کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان بیان کرد: پیش فرض مسئولیت در جامعه اسلامی، دعوت شدن به جهنم است، که اگر در امانت مردم خیانت کنیم زنجیر بر زنجیر اضافه می شود.

وی ادامه داد: گام دوم برای رفتن به سوی دوره تمدن انقلاب اسلامی است و مسئولان باید آن را اساس کار خود قرار دهند.

به گفته رمضانی، سنندج نگین استان کردستان و پایتخت فرهنگی استان است که باید متناسب با القاب آن، برنامه ریزی و تدبیر شود.

وی تاکید کرد: فرماندار جدید سنندج باید با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها زمینه حل مشکلات سنندج را فراهم کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با بیان اینکه مدیریت سنتی دیگر پذیرفته نیست و مدیریت هوشمند و ارتقاء یافته باید سرلوحه کار فرماندار جدید سنندج باشد، عنوان کرد: همه باید برای تعالی کردستان قیام کنند و فارغ از سهم خواهی های نفسانی راه پیشرفت استان را فراهم کنند.

وی وجوه فرهنگی مردم کردستان را بی نظیر ذکر کرد و افزود: آیین ها و سنت های مردم استان کردستان، در همه زمینه‌ها بی نظیر است که باید برای تعالی آن ها برنامه ریزی کرد.

رمضانی با اشاره به برگزاری با شکوه جشن نوروز امسال در استان کردستان عنوان کرد: سنندج باید به پایتخت جشن های باستانی کشور تبدیل شود.

به گفته وی ویترین سنندج باید متناسب با شان مردم و نسبت به مراکز استان های دیگر بهتر باشد.

نظارت دقیق باید در اولویت فعالیت های فرماندار جدید سنندج قرار گیرد گفت: باید از ظرفیت سایر استان ها و اقوام های دیگر برای پیشرفت و جهش کمی و کیفی استان کردستان بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: گهویت مستقل فرمانداری سنندج باید بازسازی شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جان باختن 2 کارگر جوان در یزد + جزئیات