دفتر بیست و نهمین نمایشگاه قرآن در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) گشوده می شود


دفتر بیست و نهمین نمایشگاه قرآن در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) گشوده می شود

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد دینی کشور با شعار«قرآن؛ کتاب امید و آرامش» همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد دینی کشور با شعار«قرآن؛ کتاب امید و آرامش» پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از شخصیت های کشوری، نمایندگان مجلس شورای، مسئولان موسسات و نهادهای قرآنی از ساعت ۱۷ در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار می کند.

نمایشگاه بیست و نهم با همکاری نهادها و موسسات در ۴۰ هزار متر مربع و در ۴۵ بخش تشکیل شده است. تجلیل از خادمان قرآن کریم، معرفی خادمان نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، پویش ستاره های زمین برای ترویج جلسات خانگی قرآن، مشاوره های قرآن بنیان، برپایی ۲۰ وبینار در سطح بین المللی، برگزاری همایش موسسات قرآنی و رونمایی از مرکز ملی ترجمه قرآن را می توان از مهمترین برنامه های بیست و نهمین نمایشگاه قرآن است.

بخش نهادهای دولتی و حاکمیتی، بخش نهادها و موسسات مردمی قرآنی و بخش عفاف و حجاب در کنار بخش های "باغ آیات برای کودکان"، "مسجدجامعه پرداز و تمدن ساز"، "آثار فرهنگی و صنایع دستی" با حضور دارندگان نشان های یک هنری صنایع دستی، "نشر مکتوب و دیجیتال" با حضور ۱۰۰ ناشر، "دانشگاهی"، "سفیران دعوت"، "آموزش های نوین" و "راه یافتگان" از دیگر بخش های نمایشگاه بیست و نهم است.

بنابراین گزارش غرفه های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا جمعه نهم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا 23 و 30 دقیقه در مصلای امام خمینی (ره) مشتاق حضورعلاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت(ع) است و سایر علاقه مندان به معارف قرآنی نیز که امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند می توانند به شکل مجازی از این نمایشگاه بازدید کنند و بر این اساس برای اولین بار تلویزیون اینترنتی بر بستر برخی رسانه ها ایجاد می شود تا محافل و نشست های نمایشگاه برای علاقمندان در فضای مجازی قابل استفاده باشد.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | این 3 چهره، قالیباف را از ریاست مجلس حذف خواهند کرد؟