یونایتد 3 - 2 نوریچ؛ امیدواری با درخشش رونالدو


یونایتد 3 - 2 نوریچ؛ امیدواری با درخشش رونالدو

منچستریونایتد در شب درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 2-3 از سد نوریچ عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ای که آرسنال و تاتنهام مقابل حریفان خود مغلوب شدند، منچستریونایتد با عملکرد فوق العاده کریستیانو رونالدو و هت‌تریک این بازیکن 2-3 از سد نوریچ گذشت تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار شود.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی آنتونی الانگا روی ارسال الکس تلس و ضربه‌ای آکروباتیک فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما کرول به‌خوبی واکنش نشان داد.

یونایتد 3 - 2 نوریچ؛ امیدواری با درخشش رونالدو

اما در دقیقه 10 یونایتد به گل رسید. آنتونی الانگا به‌خوبی توپ را در سمت راست از گیبسون گرفت و ارسال عرضی او ‌مقابل دروازه با ضربه دقیق و تمام کننده کریستیانو رونالدو همراه شد و یونایتد از نوریچ پیش افتاد.

در اواسط نیمه اول این بار روی ارسال دیگو دالوت بود که جسی لینگارد فرصت داشت گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با واکنش سنگربان نوریچ همراه شد.

اما در دقیقه 32 یونایتد به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی الکس تلس بود که کریستیانو رونالدو در مرکز محوطه و با پرواز بلند خود موفق شد با ضربه سر دروازه تیم نوریچ را برای دومین بار نیز باز کند.

یونایتد 3 - 2 نوریچ؛ امیدواری با درخشش رونالدو

اما در لحظات پایانی نیمه اول بود که نوریچ موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. روی ارسال تیمو پوکی بود که ددول در سمت راست محوطه و بدون یارگیر، موفق شد با ضربه سر داوید دخیا را تسلیم کند. بدین‌ترتیب نیمه اول با برتری 1-2 یونایتد به اتمام رسید.

‌نوریچ نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل تساوی دست یابد. این بار ددول با پاس تماشایی خود تیمو پوکی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با ضربه‌ای دقیق به زاویه موافق، توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

یونایتد 3 - 2 نوریچ؛ امیدواری با درخشش رونالدو

دقایقی بعد و در شلوغی محوطه جریمه نوریچ بود که یونایتد می‌توانست به گل برتری دست یابد، اما ضربه جسی لینگارد با عکس العمل بسیار خوب کرول همراه شد.

‌در دقیقه 75 عصر درخشان کریستیانو رونالدو تکمیل شد. یونایتد پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و این ستاره پرتغالی با ضربه‌ای تماشایی و فوق العاده، هت‌تریک کرده و گل سوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

در دقیقه 82 برونو فرناندز به داخل نفوذ کرده و فرصت مناسبی برای زدن گل چهارم داشت، اما کرول به‌خوبی برابر ضربه او واکنش نشان داد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و یونایتد موفق شد 2-3 نوریچ را شکست دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329