افزایش 400 درصدی قیمت قبر در باغ رضوان ارومیه صحت ندارد


افزایش 400 درصدی قیمت قبر در باغ رضوان ارومیه صحت ندارد

ارومیه - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: افزایش 400 درصدی قیمت قبر در باغ رضوان این شهر صحت ندارد و بیشترین میزان افزایش قیمت در این حوزه، حدود 17 درصد است.

توماج وحید افشار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتشار خبر افزایش ۴۰۰ درصدی قبور باغ رضوان ارومیه در شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ قطعه عمومی در باغ رضوان ارومیه وجود دارد که در سال جدید ۱۰ تا ۱۷ درصد افزایش قیمت داشته اند.

وی با اشاره به مساعدت شهرداری ارومیه برای واگذاری قبر رایگان به افراد نیازمند، بیان کرد: سال گذشته بیش از یک هزار و ۳۷۰ قبر به افراد نیازمند معرفی شده از سوی کمیته امداد، بهزیستی و هیات امنای مساجد به صورت رایگان واگذار شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دفن هر فرد فوت شده در باغ رضوان ارومیه برای شهرداری ارومیه بیش از ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد که شامل قیمت زمین و هزینه ایجاد قبر می‌شود.

وی با اشاره به قبور قطعات قدیمی و سکوی ورودی باغ رضوان، اضافه کرد: کمتر از ۱۰ قطعه قدیمی در ورودی باغ رضوان و داخل اتاق‌ها وجود دارد که شهرداری برای پوشش سایر هزینه‌های خود، قیمت این ۱۰ قطعه را ۲ تا سه برابر افزایش داده است.

به گزارش ایرنا، انتشار خبری تحت عنوان افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت قبور در باغ رضوان ارومیه دیروز به سرتیتر اخبار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان