طرح عیدانه پلیس برای تمدید ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی


طرح عیدانه پلیس برای تمدید ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: این طرح شامل کلیه این وسائط نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها (خودروهای فاقد دستور قضائی توقیف)است، در این طرح تسهیلات و تشویقاتی به مالکان و متصرفان خودروهای توقیفی اعطا می شود.

سرهنگ برزو مرادی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به ادارات و بخش‌های مختلف، در این طرح به دو روش در دفاتر پلیس(+10) و ترخیص اینترنتی از طریق اپلیکیشن «پلیس من» ترخیص انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این طرح شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یکساله برای پرداخت به صورت اقساطی و ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: در صورتی که شخص فاقد گواهینامه مجاز رانندگی بوده، با تکمیل فرم در دفاتر پلیس + 10 و معرفی شخص جایگزین گواهینامه دار می‌تواند خودروی توقیفی را ترخیص کند.

وی با اشاره به اینکه زمان این طرح محدود و تا عید سعید فطر است، یادآور شد: امید است شهروندان این فرصت را مغتنم شمرده و با در دست داشتن مدارک قانونی مراجعه و خودروی خود را ترخیص کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان