برپایی 50 جلسه تفسیر قرآن در لرستان


برپایی 50 جلسه تفسیر قرآن در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه یکی‌ از فعالیت‌های فرهنگی در رمضان امسال تمرکز بر برنامه‌های قرآنی بود، گفت: رمضان امسال 50 جلسه تفسیر برگزار و همچنین 114 محفل خانگی قرآن نیز برپا شده است.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، در نشست رمضانیه «کنشگران عرصه فرهنگ دینی لرستان» با اشاره به تنوع فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سطح استان در رمضان امسال، اظهار کرد: رمضان امسال در مساجد، جاهای پرتردد و مجالس خانگی مراسمات معنوی پرشوری برگزار و در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های فرهنگی در رمضان امسال تمرکز بر برنامه‌های قرآنی بود به طوری‌که ده‌ها جلسه پرنور و پررونق قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: رمضان امسال ۵۰ جلسه تفسیر برگزار شده است و هم اکنون نیز در حال برپایی است و همچنین ۱۱۴ محفل خانگی قرآن نیز برپا شد.

قدرتی با اشاره به برپایی جلسه ضیافت قرآنی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در ادارات، گفت: ۸۰۰ مبلغ کار تبلیغ فرامین دینی در شهرها و روستاهای استان را انجام می‌دهند و با توجه به استقبال مردم در نیمه دوم رمضان درخواست ۵۰ روحانی دادیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یکی از کارهای خوب فرهنگی در رمضان امسال را اجرای برنامه‌هایی از جمله پخش اذان، اجرای تواشیح و مناجات‌خوانی و ایجاد ایستگاه‌های سلامت معنوی در مکان‌های پرتردد دانست و گفت: پویش‌های مجازی متنوعی در حال انجام است کمااینکه امسال در بحث رسانه اتفاقات خوبی افتاد به طوری‌که از ظرفیت کارشناسان دینی استان در برنامه‌های صدا و سیمای لرستان استفاده شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌ عمومی استانداری لرستان منصوب شد