رعایت حقوق عامه در صدر برنامه‌ریزی شهر ایلام باشد


رعایت حقوق عامه در صدر برنامه‌ریزی شهر ایلام باشد

دادستان ایلام گفت: مجموعه مدیریت شهر باید رعایت حقوق عامه را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار بدهند.

«عبدالوهاب بخشنده» در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر ایلام در خصوص رعایت حقوق عامه و حل مسائل و مشکلات شهرداری اظهار کرد: شورا و شهرداری دو نهاد مکمل و همراه همدیگر هستند که در جهت خدمت به عامه مردم تشکیل شده‌اند و انتظار می‌رود شورای شهر از مجموعه شهرداری حمایت کند تا شهردار نیز در جهت عمران و توسعه شهر گام بردارد.

دادستان با تاکید به اینکه شهرداری هم باید پای کار باشد، افزود: مسائل و مشکلاتی در حوزه شهری از جمله وضعیت معابر که مکان بساط خرده فروشی و میوه فروشی است، وجود دارد که نیاز به ورود شهرداری و حل مشکلات پیرامون آن است.

بخشنده با اشاره به اینکه یکی دیگر از معضلات شهری بحث ساخت و سازه است که باید بر آن نظارت صورت بگیرد و در این خصوص نیروی انتظامی پای کار بیاید، تصریح کرد: نخاله‌های شهری، چاله چوله خیابان‌ها، وضعیت دکه‌های بلوار شهید سردار سلیمانی و معضل وانت بارها از جمله مسائل و مشکلاتی هستند که علاوه بر اینکه زیبایی شهر را به مخاطره انداخته است تبدیل به مطالبه جدی مردم نیز شده‌اند، که باید مرتفع شوند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر از شهردار حمایت کنند و ما هم مجموعه قضا کمک می‌کنیم اما با تخلف‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود، زیرا مردم کار ما را می‌بینند و باید هشیار باشیم.

بخشنده افزود: وظیفه همه ما رعایت حقوق عامه است و در این راستا باید تلاش کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

در ادامه «بابک محمدی آوندی» با تاکید بر اینکه شهرداری مسائل و مشکلات زیادی دارد که یقینا برطرف کردن آنها نیازمند داشتن برنامه و تلاش مضاعف و از همه مهم‌تر همراهی و همکاری دستگاه‌ها و نهاده‌ها است.

شهردار ایلام افزود: یکی از مشکلات شهر ایلام نداشتن میدان میوه و تره‌بار است و این خود باعث بوجود آمدن فضایی نازیبا و در هم ریختگی معابر شده است که امیدواریم با حمایت دادستان این مشکل نیز حل شود.

محمدی با اشاره به اینکه در خصوص مشکل ساخت و سازها هم از دادستان تقاضا دارم دستور جدی به کمیسیون ماده 100 داده شود تا از رشد ناهمگون ساخت و سازها جلوگیری به عمل آورد، تصریح کرد: همچنین برنامه داریم تا چند نقطه یا مکان را جهت ساماندهی وانت‌بارها مشخص کنیم و در این رابطه نیازمند همراهی نیروی انتظامی تا ساماندهی امر هستیم.

محمدی تاکید کرد: برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ام و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد

«سعید انوری‌پور» با بیان اینکه شورای شهر آمادگی لازم را مبنی بر همکاری با شهرداری و دستگاه‌های مربوطه اعلام کرد و گفت: از شهردار ایلام حمایت خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: ما نمایندگان شهروندان در شورای شهر هستیم پس قطعا رفع دغدغه آنان وظیفه ماست و قطعا شورا و شهرداری در این راستا تمام تلاش خود را جهت عمران و توسعه شهر به کار خواهند بست.

انتهای پیام




دمای هوای ایلام افزایش می یابد