مصطفی کولیوندی چهره سال هنر انقلاب استان ایلام شد


مصطفی کولیوندی چهره سال هنر انقلاب استان ایلام شد

در آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی از هنرمندان و فعالان هنر انقلاب اسلامی تجلیل شد.

«محمدعلی قاسمی» در آیین تجلیل از هنرمندان و فعالان هنری، هنر انقلاب را هژمونی اصلی جمهوری اسلامی ایران و فراتر از مرزها عنوان و اظهار کرد: هنر انقلاب بی‌آنکه هزینه زیادی برای نظام داشته باشد، تأثیرگذاری آموزه‌هایش برگرفته از دین اسلام و مکتب تشیع است و در عرصه بین‌المللی جولان می‌دهد.

رئیس حوزه هنری استان ایلام افزود: هنر انقلاب هنر رنج انسان‌هایی است که در احاطه کارتل‌های اقتصادی و رسانه‌ای و سلطه دولت‌های استکباری قرار دارند و در حاشیه قرار دارند و دیده نمی‌شوند.

وی گفت: شهید آوینی به ما نشان داد که با یک دوربین می‌توان بسیاری از نگفته‌ها را به گفته درآورد و در معرض قضاوت دیگران قرار داد.

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین از هنرمندان و فعالان هنر انقلاب تجلیل و «مصطفی کولیوندی» نیز به عنوان چهره سال هنر انقلاب استان ایلام معرفی شد.

گفتنی است مصطفی کولیوندی اهل شهرستان دهلران و از پرافتخارترین هنرمندان استان ایلام در عرصه نمایش و خصوصاً نمایش خیابانی است. که بیش از ۱۰ مقام برتر در جشنواره تئاتر فجر و عناوین برگزیده زیادی در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و سایر جشنواره‌های کشوری را دارا است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان