500 هزار شغل جدید از سوی کمیته امداد ایجاد می‌شود


500 هزار شغل جدید از سوی کمیته امداد ایجاد می‌شود

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت ایجاد 500 هزار شغل جدید و ساخت 360 هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و امیدواریم شاهد گره‌گشایی جدی در این مسیر باشیم.

مصطفی خاکسار قهرودی ۲۸ فروردین ماه در آیین اختتامیه ۲۸۳ واحد مسکونی مددجویی و ۱۲۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: موضوع کمک‌رسانی به مردم از لحظه ابتدایی شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران و از زمانی که حضرت امام (ره) در اندیشه تشکیل نظام اسلامی بودند یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان بود و به همین دلیل نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) از اولین نهادهایی بود که تشکیل شد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور افزود: این موضوع که سپاه پاسداران در حوزه محرومیت‌زدایی در تلاش است ضرورتی نیست که مربوط به امروز و زمان حال باشد بلکه این موضوع ضرورت ذات انقلاب اسلامی است و اینکه امروزه سپاه پاسداران توانسته است به قدر قابل توجهی در میان مردم از محبوبیت برخوردار باشد به دلیل این است که همواره در خدمت مردم، برای مردم و از خود مردم است.

وی با بیان اینکه خدمت‌گذاری به مردم در جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از ماموریت‌ها و وظایف اصلی است، ادامه داد: اساسا انقلاب رخ داد و نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت تا مردم به واسطه قرارگیری در رفاه قادر باشند مسیر تعالی را طی کرده و فلاح و رستگاری در جامعه موج بزند.

خاکسار اضافه کرد: آنچه در کمیته امداد خمینی(ره) از ابتدای راه با حضور مردم و همکاری و هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها انجام شده براساس نگاهی است که برخوردار از روح و ذات انقلاب و مسئولیتی بوده که بنابر فرمایش حضرت امام (ره) بر دوش دارد و در همین مسیر نیز در حال حرکت است.

قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: محورهای اصلی کمیته امداد تهیه مسکن، ایجاد اشتغال و کمک برای تشکیل خانواده پایدار است که اگر این سه مورد تامین شود جامعه در مسیر رستگاری و فلاح قرار می‌گیرد و دسترسی به این موضوع نیازمند تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها است.

وی یادآور شد: درسال گذشته ۳۰۰ هزار فرصت شغلی و بیش از ۷۰ هزار جهیزیه برای تحقق خانواده پاک و پایدار صورت گرفت همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت ایجاد ۵۰۰ هزار شغل جدید و ساخت ۳۶۰ هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و امیدواریم شاهد گره‌گشایی جدی در این مسیر باشیم.

خاکسار خاطرنشان کرد: در کنار دستگاه‌های مختلف تمامی افراد در جامعه اسلامی دارای مسئولیت هستند و باید برای ساخت جامعه رستگار تلاش کنند درصورتی که به مبانی دین مبین اسلام و آیات قرآن کریم نیز توجه شود اهمیت انفاق، کمک به سایرین، ذکات و صدقه موج می‌زند تا امروز نیز اگر مسیر رستگاری در جامعه با اقتدار و عزت پیش رفته به برکت بهره‌مندی از تعالیم دینی است بنابراین باید تمامی مردم و مسئولان این سرزمین دست در دست هم دهند تا مشکلات رفع و نتایج خوبی حاصل شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


پیست اسکیت استاندارد چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود