گروه تواشیح العباد خوزستان رهسپار مسکو می‌شود


گروه تواشیح العباد خوزستان رهسپار مسکو می‌شود

گروه العباد خوزستان برای اجرای برنامه‌های قرآنی رهسپار مسکو می‌شود.

به گزارش ایسنا، این گروه در سال‌های گذشته به کشور افغانستان سفر داشته‌ و امسال در ماه مبارک رمضان به مسکو اعزام‌ خواهد شد. گروه العباد حدود ۱۲ روز در مکان‌های مختلف مسکو از جمله مسجد جامع، مسجد خانم‌الانبیا و... این شهر اجرا خواهد داشت.

رایزن فرهنگی ایران در مسکو و سفارت ایران در روسیه برنامه‌هایی را برای گروه تدارک دیده و با سفر به این کشور برنامه‌ها اجرایی می‌شود. نصرالله بریچی، مرتضی طرفی، صادق بیت‌سعید و محمدامین سبهانی‌خالص اعضای این گروه هستند.

از سال ۱۳۹۰ تاکنون گروه العباد خوزستان وارد وادی مسابقات تواشیح و قرآن شده و در مسابقات مختلف موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است.

کسب رتبه اول در مسابقات سراسری جمهوری اسلامی ایران که توسط سازمان اوقاف برگزار می‌شود و معتبرترین مسابقات این حوزه است یکی از افتخارات گروه تواشیح العباد خوزستان است. رتبه نخست در مسابقات تواشیح وزارت کار، رتبه نخست در جشنواره ترنم آسمانی، رتبه اول در جشنواره رضوی و... از دیگر موفقیت‌های این گروه خوزستانی در سطح کشوری است.

گروه العباد پس از کسب این موفقیت‌های به وادی تبلیغ ورود کرده و به کشورهای مختلف برای تبلیغ دین مبین اسلام و انجام تواشیح اعزام شده و می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!