آسایش و آرامش حاکم بر کشور از برکت خون شهدا است


آسایش و آرامش حاکم بر کشور از برکت خون شهدا است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: آسایش و آرامش حاکم بر کشور از برکت خون شهدا است.

امیر سلیمان طاهری امروز(28فروردین) در حاشیه برگزاری آیین عطرافشانی گلزار شهدای کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شهدا به ما درس ایثار، از خودگذشتگی، مجاهدت، جانفشانی، استقلال و خودکفایی دادند، اظهار کرد: شهدا به ما یاد دادند که چگونه باید در برابر استکبار جهانی و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم.

طاهری تاکید کرد: اگر امروز در منطقه پرآشوب غرب آسیا آسایش و آرامش داریم، به برکت خون شهدا است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور سپس نیروهای ارتشی را در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دو دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول که تعدادشان معدود بود، فرماندهان و ژنرال‌های وابسته به رژیم شاهنشاهی بودند، اما دسته دوم که در واقع بدنه و اساس ارتش را تشکیل می داد نیروهای متدین، مومن و انقلابی بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید چهره های برجسته ارتش را به جامعه و نسل جوان بشناسانیم، گفت: شهید ادبیان یکی از شخصیت‌های شاخص ارتشی استان کرمانشاه بود، این شهید والامقام بخاطر روحیه دشمن‌ستیزی خود در دوران قبل از پیروزی انقلاب در زندان به سر می‌برد و مورد آزار ساواک قرار می گرفت.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با تاکید بر اینکه شهید ادبیان نمونه برجسته یک فرد انقلابی در بدنه ارتش بود، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهید ادبیان از زندان آزاد و بلافاصله در عملیات‌های مهمی مثل عملیات شکست حصر پاوه در کنار شهید چمران و شهید صیاد شیرازی نقش تاثیرگذاری ایفا کرد.

طاهری گفت: شهید ادبیان در نهایت در ارتفاعات بازی‌دراز به عنوان یکی از نقاط استراتژیک دوران دفاع مقدس که به دلیل اهمیت زیاد آن به دیدگاه و چشم صدام معروف بود، به مقام شامخ شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش هم پس از چندین سال تفحص شد.


انتهای پیام




شیمیل ها چه افرادی هستند؟