کرونا جان یک نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت


شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از فوت یک بیمار مبتلا...
شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب مورد جدید، مجموع فوتی های این بیماری در استان به یک هزار و 846 نفر رسید.

علی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته ۸۹ بیمار با علایم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش ۲۵ بیمار مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: از بیماران جدید ۲ نفر بستری شدند و ۲۳ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان را ۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی هشت بیمار وخیم است و در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.

احمدی، روند شیوع کرونا در استان را همچنان نزولی اعلام کرد و افزود: چنانچه پروتکل های بهداشتی در استان به بیش از ۸۰ درصد افزایش پیدا کند و مردم از تزریق دز سوم واکسن استقبال کنند روند شیوع بیش از پیش کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های بروجن، بن و فارسان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های شهرکرد و کیار در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های اردل، سامان، لردگان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت نارنجی (خطر متوسط) قرار دارند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته