سازمان آتش‌نشانی پشتیبان همیشگی مراکز صنعتی در حوادث احتمالی 


سازمان آتش‌نشانی پشتیبان همیشگی مراکز صنعتی در حوادث احتمالی 

در دیدار مدیران مجتمع صنعتی بارز با مدیر عامل و سایر  مدیران سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان انسانی و مدیر و کارشناس مرکز  HSE مجتمع صنعتی بارز در خصوص همکاری های دوجانبه و پیگیری توافقات و برنامه‌های مشترک  بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایسنا، محمود اسلامی مدیر ارشد منابع انسانی مجتمع صنعتی بارز گفت: پشتیبانی و تعامل سازمان آتش‌نشانی با مراکز صنعتی در حوزه تولید و افزایش ضریب ایمنی این مراکز اثر بخش است.

وی ضمن قدردانی از آتش نشانان، افزود: پشتیبانی سازمان آتش نشانی از مراکز صنعتی، قوت قلبی برای تمامی کارکنان این مراکز از جمله گروه صنعتی بارز است.

مدیر ارشد منابع انسانی مجتمع صنعتی بارز، ضمن تبریک به بابایی در سمت جدید مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان عنوان کرد: جهت آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی مجتمع های صنعتی لاستیک بارز تشکیل نشست‌های مشترک و اتاق فکر بین سازمان آتش‌نشانی و گروه صنعتی بارز در کنار فرهنگ‌سازی در زمینۀ پیشگیری از حوادث، بسیار مهم و ضروری است.

اسلامی ادامه داد: گروه صنعتی بارز کرمان در حوزۀ تعامل با سازمان آتش‌نشانی پیش‌قدم است و اقدامات کارکنان خدوم این مجموعه بر روند عملکرد صنایع هدفمند و اثرگذار بوده است.

وی هماهنگی و آماده‌باش آتش‌نشانان را در مواقع حساس، مهم دانست و گفت: گروه صنعتی بارز آمادگی تعامل و همکاری در زمینه های آموزشی، ورزشی و فرهنگ سازی از جمله آموزش کارکنان صنایع و ساخت کلیپ های آموزشی جهت پیشگیری از حوادث با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان را دارد.

همچنین ابراهیم بابایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این دیدار بیان کرد: سازمان آتش نشانی همیشه آماده پشتیبانی از مراکز صنعتی در حوادث احتمالی است که با هماهنگی مسولین شهرداری کرمان رئیس شورای سازمان و رئیس هیئت مدیره سازمان و با تائید فرماندار شهرستان کرمان انجام می‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جای خالی استانداردهای بازدید از آثار تاریخی در ایران/ برسد به دست ضرغامی