شهرداری بجنورد در بارش های فروردین ماه چه کرد؟


شهرداری بجنورد در بارش های فروردین ماه چه کرد؟

شهردار بجنورد، بخشی از اقدامات انجام شده طی چند روز گذشته در بارش های بهاری که اتفاق افتاد را تشریح کرد.

جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه مرکز خراسان شمالی یکی از پر بارش ترین شهرهای کشور طی چند روز کشور بوده است اظهار کرد: تلاش کردیم تا با تدابیر لازم، کمترین آب گرفتگی معابر را طی دو روز گذشته داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های جوی، پیش‌بینی‌های لازم انجام شد و طی ۴۸ ساعت گذشته، اکیپ های نظارتی شهرداری، برای جلوگیری از آب گرفتگی احتمالی معابر شهری و مدیریت در صحنه به صورت آماده باش حاضر بودند.

وی بیان کرد: در بارندگی اخیر بیش از ۲۵۰ اکیپ و ۴ دستگاه بیل مکانیکی در محل پل هایی از قبیل رسالت، فرودگاه، مسیر شهرک گلستان و شهرک فرهنگیان که احتمال سیلابی شدن آن ها وجود داشت، مستقر شدند تا در زمان خطر با سرعت وارد عمل شوند.

شهردار بجنورد ادامه داد: همچنین ماشین آلات شهرداری نظیر ماشین آلات حمل کیسه شن و ماسه برای آمادگی به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به داخل مغازه ها، خیابان های پر تردد و نیز کوچه ها در مناطق سیل خیز مستقر شدند.

حمیدی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی طی روزهای آینده نیز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم و آماده باش نیروها ادامه دارد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر