فرماندار جدید باید با مدیران بدون انگیزه چابهار خداحافظی کنند


فرماندار جدید باید با مدیران بدون انگیزه چابهار خداحافظی کنند

رئیس شورای اسلامی چابهار در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: فرماندار جدید که با روحیه جهادی و انقلابی فعالیتش را آغاز کرده باید با مدیران بدون انگیزه خداحافظی و نسبت به برکناری آنها هر چه سریعتر اقدام کنند چون انگیزه‌ای برای رفع مشکلات ندارند و به نوعی خسته هستند.

به گزارش ایسنا- عمر بلوچ اظهار داشت: چابهار پیشانی توسعه، قطب اقتصادی و تجاری، گردشگری و کشاورزی است لذا مسائل و مشکلات آن در تمام حوزه‌ها از جمله تلفن و اینترنت، آب، برق و سایر زیرساخت‌ها رفع شود تا دشمنان از کمترین مشکلات سوئ استفاده نکنند و در راستای ناامیدی مردم گام بر ندارند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل هوایی بودن فیبر نوری قطعی تلفن و اینترنت در شهرچابهار و روستاها و به ویژه بخش پیرسهراب و پلان را شاهد هستیم و این نارضایتی زیادی را به همراه دارد.

معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزادچابهار نیز اظهار داشت: محدوده منطقه آزادچابهار از 14 هزار هکتار به 82 هزار هکتار ارتقا پیدا کرده و باید همه دستگاه‌های اجرایی طبق ماده 65 احکام دائمی تحت مدیریت منطقه آزاد اداره شوند.

سعید چلندری افزود: اختلافاتی با شهرداری چابهار در خصوص اراضی 2 هزار هکتاری شهرداری داریم که امیدواریم با برگزاری جلسات و هماهنگی‌ها رفع شود.

وی ادامه داد: همه خدمات مورد نیاز از جمله فضای سبز و خدمات شهری را انجام و سایر موارد کم کم مرتفع می شود.

شهردار چابهار نیز اظهار داشت: در 2 سال اخیر با الحاق شهر به منطقه آزادچابهار گلایمندی‌هایی وجود دارد و تمام امورات عقب مانده و کمیسیون‌ها نیز برگزار نمی شود، می طلبد هر چه سریعتر هماهنگی بهتری انجام و خدمات قول داده شده عملی شود.

محمدیونس حقانی افزود: ساخت 2 کمربندی شهر چابهار با کندی پیش می روند لذا با توجه به تردد کامیون‌ها به بنادر شهید بهشتی و کلانتری نیاز به تسریع در تکمیل آن هست چون در یکی از کمربندی‌ها 14 فوتی ثبت شده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راهنمای کامل ثبت نام کلاس اولی‌ها