استعدادهای والیبال البرز به تیم‌های دیگر استان‌ها می‌روند


استعدادهای والیبال البرز به تیم‌های دیگر استان‌ها می‌روند

عضو تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در مدت یک سال که ورزش حرفه‌ای والیبال را آغاز کردم توانستم به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم.

مبینا رستمی والیبالیست البرزی و عضو تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در گفت و گو با ایسنا گفت: به دلیل عدم حضور تیم‌های البرزی در لیگ‌های والیبال کشور، تمامی والیبالیست‌های البرزی که به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند راهی تیم‌های سایر استان‌ها می‌شوند.

رستمی افزود: مدت یک سال است که به طور حرفه‌ای والیبال بازی می‌کنم در این مدت توانستم نظر سرمربی تیم ملی نوجوانان را به خود جلب کنم و در تمامی اردوهای تیم ملی شرکت کنم .

بلند قامت‌ترین والیبالیست نوجوان ایران گفت: امیدوارم بتوانم یکی از اعضای شش نفره تیم ملی نوجوانان در مسابقات سال آینده باشم.

این ورزشکار البرزی اظهار کرد: استعدادهای خوبی در رشته والیبال در البرز وجود دارد اما متاسفانه شاهد این هستیم که تمامی این ورزشکاران به استان‌های دیگر می‌روند تا در تیم‌های لیگ برتری بازی کنند.

رستمی بیان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا استان البرز همانند استان‌های دیگر در لیگ برتر نماینده شایسته‌ای داشته باشد.

رستمی گفت: در حال حاضر تمرینات خودم را تحت نظر خانم اعظم عیدی در باشگاه خجسته پیگیری می‌کنم و برای حضور در چند تیم لیگ برتری در حال رایزنی هستم.

بازیکن تیم ملی نوجوانان والیبال ایران در ادامه گفت: از حمایت‌های خانواده و مربیان عزیزم خانم‌ها دارابی و صمدی تشکر می‌کنم و امیدواریم مسئولان بیشتر به والیبال بانوان ایران بها بدهند.

رستمی در پایان گفت: استعدادهای خوبی در ورزش بانوان وجود دارد اگر برنامه ریزی خوبی برای آموزش و استعدادیابی صورت بگیرد قطعا می‌توانیم موفقیت‌های خوبی در والیبال کشور به دست بیاوریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)