انجام 150 هزار خدمت به صورت غیرحضوری در شرکت گاز ایلام


انجام 150 هزار خدمت به صورت غیرحضوری در شرکت گاز ایلام

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از انجام 149 هزارو 929 خدمت شرکت گاز استان ایلام به مشترکین و ارباب رجوع در زمینه‌های مختلف درسال 1400 بصورت غیرحضوری خبر داد.

«عباس شمس‌اللهی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این خدمات در ۱۵ حوزه کاری شامل انتقاد تلفنی،ثبت رقم مصرف وشماره کنتور، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، پاسخگویی مسئولان، خدمات الکترونیکی، نصب و جابجایی علمک، استعلامات، درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست تغییر نام و پرداخت آنلاین قبض بوده‌ و در بررسی‌های به عمل‌آمده و نظر سنجی‌های انجام شده، رضایت نسبی آحاد مختلف مردم شهری و روستایی را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۹ هزار و ۹۲۹ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده‌ که از این تعداد ۲۵۴ مورد حضوری و ۱۴۹ هزارو ۶۷۵ مورد آن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شده است، گفت: این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در نظرسنجی‌های به عمل آمده بیش از ۹۰ درصد جامعه شهری و روستایی استان از ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی رضایت دارند و تلاش می‌شود با ارائه خدمات بهتر، رضایت نسبی مردم جلب شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش هزینه‌های تردد مشترکین، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات و موارد درخواستی خود را مطرح و پیگیری کنند.
شمس‌اللهی افزود: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به تمام مشترکین به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.
وی گفت: این شرکت در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات‌دهی غیرحضوری، سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب‌سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات‌دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329